Nissan Ariya
Aku mahutavus: 91.0 kWh
Kasutatav aku mahutavus: 87.0 kWh
Ulatus, km | Tõhusus, kWh/100km | Vahelduvvoolu laadimine, km/h | Alalisvoolu laadimine, km/h | |
---|---|---|---|---|
Ametlik | 325 | 27 | 31 | 530 |
Elektrum | 370 | 19 | 35 | 430 |
Aku mahutavus: 91.0kWh
Aku mahutavus: 91.0 kWh
Kasutatav aku mahutavus: 87.0 kWh
Ulatus, km | Tõhusus, kWh/100km | Vahelduvvoolu laadimine, km/h | Alalisvoolu laadimine, km/h | |
---|---|---|---|---|
Ametlik | 325 | 27 | 31 | 530 |
Elektrum | 370 | 19 | 35 | 430 |
Keretüüp | SUV | Kiirendus 0-100 km/h | 7.6 s |
Istmeid | 5 | Maksimaalne kiirus | 160 km/h |
Pikkus | 4595 mm | Maksimaalne võimsus | 178 kW (242 PS) |
Laius | 1850 mm | Kogu pöördemoment | 300 Nm |
Laius peeglitega | 2172 mm | Tühimass (EU) | 2121 kg |
Kõrgus | 1660 mm | Sõiduki täismass (GVWR) | 2530 kg |
Veokonks | Jah | Kaubamaht | 468 L |
Katuse reelingud | Ei ole andmeid | Maksimaalne kaubamaht | Ei ole andmeid |
Maksimaalne läbisõit olenevalt aastaajast ja režiimist on 315–655 km
Marsruut | EV-andmebaasi andmed | Elektrum suve test | Elektrum talve test |
---|---|---|---|
Linn | 450 - 655 | - | - |
Maantee | 315 - 400 | - | - |
Kombineeritud | 375 - 505 | - | 370 |
Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt registreeritud maksimaalne läbisõit testsõidul ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ja talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.
Energiakulu olenevalt aastaajast ja režiimist jääb vahemikku 13,3-27,6 kWh/100km
Marsruut | EV-andmebaasi andmed | Elektrum suve test | Elektrum talve test |
---|---|---|---|
Linn | 13.3 - 19.3 | - | 18.8 |
Maantee | 21.8 - 27.6 | - | 22.9 |
Kombineeritud | 17.2 - 23.2 | - | 18.2 |
Kiirus, km/h |
Elektrum suve test, kWh/100km |
Elektrum talve test, kWh/100km |
---|---|---|
50 | - | 13.8 |
70 | - | 16.0 |
90 | - | 20.2 |
Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt testisõidul elektrisõiduki pardaarvutisse jäädvustatud energiakulu ECO-režiimis sõites ja suvehooajal konditsioneeri ning talvehooajal kütet kasutades. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.
Aku mahutavus
Kasutatav aku mahutavus
Aku tüüp |
Lithium-ion |
Arhitektuur | 400 V |
Akuelemendite arv | Andmeid pole | Kahesuunaline laadimine (V2L) | Pole saadaval |
Nimipinge |
Andmeid pole |
Kahesuunaline laadimine (V2H) | Pole saadaval |
Seadistus | Andmeid pole | Kahesuunaline laadimine (V2G) | Pole saadaval |
Maksimaalne vahelduvvoolu laadimisvõimsus | 7.4 kW | Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus | 130 kW |
Laadimise tüüp | Laadimisport | Pordi asukoht | Max võimsus | Aeg | Kiirus |
---|---|---|---|---|---|
Seinapistik | Type 2 | Reisija pool – ees | 2.3 kW | 44 tundi 30 minutit | 10 km/h |
1-faasi 16A |
3.7 kW | 27 tundi 45 minutit | 16 km/h | ||
1-faasi 32A |
7.4 kW* | 14 tundi | 31 km/h | ||
3-faasi 16A |
11 kW** |
14 tundi |
31 km/h | ||
3-faasi 32A |
22 kW** | 14 tundi | 31 km/h |
* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadija Elektrum.ee: ABB Terra 7.4 kW
** Piiratud sisseehitatud laadijaga, sõiduk ei saa kiiremini laadida.
Laadimispunkt |
Laadimisport |
Pordi asukoht |
Max võimsus |
Keskmine võimsus | Aeg | Laadmise kiirus |
50 kW DC | CCS |
Reisija pool – ees |
50 kW | 45 kW | 1 tundi 25 minutit | 210 km/h |
100 kW DC | 100 kW | 85 kW | 45 minutit | 400 km/h | ||
150 kW DC | 150 kW | 110 kW | 35 minutit | 520km/h |
Parameeetrid | 50kW DC laadimine | 150kW DC laadimine |
---|---|---|
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% | 240 km/h | 430 km/h |
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) | 44 kW | 80 kW |
Laadimise aeg kuni 100 km | 25 minutes | 14 minutes |
Laadimise aeg (5->50%) | 48 minutes | 27 minutes |
Laadimise aeg (5->70%) | 1 hour 9 minutes | 39 minutes |
Laadimise aeg (5->80%) | 1 hour 20 minutes | 46 minutes |
Laadimise aeg (5->90%) | 1 hour 31 minutes | 54 minutes |
Laadimise aeg (5->95%) | 1 hour 38 minutes | 1 hour 2 minutes |
Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektrisõiduki sisseehitatud aku spetsifikatsioonidest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.
Võrdlusarvutuses kasutatakse elektrisõiduki konkreetse mudeli WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure) standardandmeid. WLTP standard põhineb ülemaailmsetel sõiduandmetel ja hõlmab sõiduolukordi nii linna- kui maanteeliikluses. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektrisõiduki mudelist ja selle varustusest, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.