Ariya

Tagasi

Aku mahutavus: 91.0kWh

Nissan Ariya

Tagasi

Aku mahutavus: 91.0 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 87.0 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 325 27 31
Laadimisvõimsus: 7,4 kW AC
530
Kiirlaadimine Võimsus (max): 130 kW DC
Elektrum 370
Kombineeritud (talv)
19
Kombineeritud (talv)
35
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
430
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 150 kW alalisvoolu laadimisjaamas

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp SUV Kiirendus 0-100 km/h 7.6 s
Istmeid 5 Maksimaalne kiirus 160 km/h
Pikkus 4595 mm Maksimaalne võimsus 178 kW (242 PS)
Laius 1850 mm Kogu pöördemoment 300 Nm
Laius peeglitega 2172 mm Tühimass (EU) 2121 kg
Kõrgus 1660 mm Sõiduki täismass (GVWR) 2530 kg
Veokonks Jah Kaubamaht 468 L
Katuse reelingud Ei ole andmeid Maksimaalne kaubamaht Ei ole andmeid

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit olenevalt aastaajast ja režiimist on 315–655 km

Marsruut EV-andmebaasi andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 450 - 655 - -
Maantee 315 - 400 - -
Kombineeritud 375 - 505 - 370 Test data
Date: 14.11.2022.
Temperature: 2 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Average consumption: 19.2 kWh/100km

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt registreeritud maksimaalne läbisõit testsõidul ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ja talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiakulu olenevalt aastaajast ja režiimist jääb vahemikku 13,3-27,6 kWh/100km

Marsruut EV-andmebaasi andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 13.3 - 19.3 - 18.8 Test data
Date: 14.11.2022.
Temperature: 2 ◦C
Climate: Cloudy, wet 
Maantee 21.8 - 27.6 - 22.9 Test data
Date: 14.11.2022.
Temperature: 2 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Kombineeritud 17.2 - 23.2 - 18.2 Test data
Date: 15.11.2022.
Temperature: 4 ◦C
Climate: Cloudy, wet
 

Keskmine energiakulu ühtlasel kiirusel  Length of the test distance: 5 km

Kiirus, km/h

Elektrum suve test, kWh/100km

Elektrum talve test, kWh/100km
50 - 13.8
70 - 16.0
90 - 20.2

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt testisõidul elektrisõiduki pardaarvutisse jäädvustatud energiakulu ECO-režiimis sõites ja suvehooajal konditsioneeri ning talvehooajal kütet kasutades. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku mahutavus

91.0 kWh

Kasutatav aku mahutavus

87.0 kWh

Aku tüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 400 V
Akuelemendite arv Andmeid pole Kahesuunaline laadimine (V2L) Pole saadaval
Nimipinge

Andmeid pole

Kahesuunaline laadimine (V2H) Pole saadaval
Seadistus Andmeid pole Kahesuunaline laadimine (V2G) Pole saadaval
Maksimaalne vahelduvvoolu laadimisvõimsus 7.4 kW Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus 130 kW
 

Teave vahelduvvoolu (AC) laadimistüüpide kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Laadimisport Pordi asukoht Max võimsus Aeg Kiirus
Seinapistik Type 2 Reisija pool – ees 2.3 kW 44 tundi 30 minutit 10 km/h

1-faasi 16A

3.7 kW 27 tundi 45 minutit 16 km/h

1-faasi 32A

7.4 kW* 14 tundi 31 km/h

3-faasi 16A

11 kW**

14 tundi

31 km/h

3-faasi 32A

22 kW** 14 tundi 31 km/h

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadija Elektrum.ee: ABB Terra 7.4 kW Reminder: the charger is a serious consumer of electricity – make sure the housing is suitable for charging. If necessary, apply for a consultation!

** Piiratud sisseehitatud laadijaga, sõiduk ei saa kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimispunkt Source: EV-database.org

Laadimisport

Pordi asukoht

Max võimsus

Maximum power provided by charge point.
Keskmine võimsus Average power provided by charge point over a session from 10% to 80%. Aeg Time needed to charge from 10% to 80%. Laadmise kiirus Average charging speed over a session from 10% to 80%.
50 kW DC CCS

Reisija pool – ees

50 kW 45 kW 1 tundi 25 minutit 210 km/h
100 kW DC 100 kW 85 kW 45 minutit 400 km/h
150 kW DC 150 kW 110 kW 35 minutit 520km/h

Elektrum ajami alalisvoolu (DC) laadimise test:

Parameeetrid 50kW DC laadimine The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 50 kW DC charging station in Jūrmala, 4 Jomas iela. The calculations assume an average consumption of 18.2 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive. 150kW DC laadimine The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 150 kW DC charging station in Rīga, 12 Pulkveža Brieža street. The calculations assume an average consumption of 18.2 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 240 km/h 430 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 44 kW 80 kW
Laadimise aeg kuni 100 km 25 minutes 14 minutes
Laadimise aeg (5->50%) 48 minutes 27 minutes
Laadimise aeg (5->70%) 1 hour 9 minutes 39 minutes
Laadimise aeg (5->80%) 1 hour 20 minutes 46 minutes
Laadimise aeg (5->90%) 1 hour 31 minutes 54 minutes
Laadimise aeg (5->95%) 1 hour 38 minutes 1 hour 2 minutes

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektrisõiduki sisseehitatud aku spetsifikatsioonidest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõidu marsruudi kaart

Elektrisõidukite võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse elektrisõiduki konkreetse mudeli WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure) standardandmeid. WLTP standard põhineb ülemaailmsetel sõiduandmetel ja hõlmab sõiduolukordi nii linna- kui maanteeliikluses. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektrisõiduki mudelist ja selle varustusest, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric (2021)

  • 159 km rohkem ulatust
  • 0.3s aeglasem kiirendus
  • 51% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 181 km rohkem ulatust
  • 0.9s aeglasem kiirendus
  • 43% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 47 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 29% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.5 GTX

  • 155 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 40% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Audi e-tron GT quattro

  • 162 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 35% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID. Buzz

  • 85 km rohkem ulatust
  • 2.6s aeglasem kiirendus
  • 30% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW iX3

  • 128 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 39% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-Rifter Standard

  • 56 km väiksem ulatust
  • 4.1s aeglasem kiirendus
  • 38% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 9 km rohkem ulatust
  • 0.5s aeglasem kiirendus
  • 50% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • 138 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 27% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.3 Pro (2021-2022)

  • 89 km rohkem ulatust
  • 2s aeglasem kiirendus
  • 48% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Mokka-e

  • 7 km väiksem ulatust
  • 1.4s aeglasem kiirendus
  • 47% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 22 km rohkem ulatust
  • 2.1s aeglasem kiirendus
  • 51% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • 263 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 32% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ 5 Long Range

  • 126 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 42% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Fiat 500e

  • 13 km väiksem ulatust
  • 1.4s aeglasem kiirendus
  • 55% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ Electric

  • 14 km väiksem ulatust
  • 2.1s aeglasem kiirendus
  • 54% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-2008 SUV

  • 7 km väiksem ulatust
  • 0.9s aeglasem kiirendus
  • 47% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 9 km rohkem ulatust
  • 0.5s aeglasem kiirendus
  • 50% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 90 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 32% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW i3 120 Ah

  • 17 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 54% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Renault ZOE E-Tech

  • 70 km rohkem ulatust
  • 3.8s aeglasem kiirendus
  • 51% väiksem energiakulu

Näita rohkem

KIA e-Niro

  • 130 km rohkem ulatust
  • 0.4s aeglasem kiirendus
  • 71% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford Mustang Mach-E ER AWD

  • 225 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 38% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • 37 km rohkem ulatust
  • 4.5s aeglasem kiirendus
  • 7% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Audi Q4 e-tron 35

  • 19 km väiksem ulatust
  • 1.4s aeglasem kiirendus
  • 37% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-Expert VAN

  • 2 km rohkem ulatust
  • 6.7s aeglasem kiirendus
  • 22% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Škoda Enyaq iV 80

  • 185 km rohkem ulatust
  • 1s aeglasem kiirendus
  • 44% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mazda MX-30

  • 125 km väiksem ulatust
  • 2.1s aeglasem kiirendus
  • 44% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Lexus UX 300e

  • 20 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 45% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford E-Transit VAN

  • 80 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 21% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • 75 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 30% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Cupra Born

  • 33 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 40% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • 56 km väiksem ulatust
  • 3.6s aeglasem kiirendus
  • 38% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 55 km väiksem ulatust
  • 0.3s aeglasem kiirendus
  • 49% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Vairāk sadaļu