Ariya

Tagasi

Aku mahutavus: 91.0kWh

Nissan Ariya

Tagasi

Aku mahutavus: 91.0 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 87.0 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 325 27 31 530
Elektrum 370 19 35 430

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp SUV Kiirendus 0-100 km/h 7.6 s
Istmeid 5 Maksimaalne kiirus 160 km/h
Pikkus 4595 mm Maksimaalne võimsus 178 kW (242 PS)
Laius 1850 mm Kogu pöördemoment 300 Nm
Laius peeglitega 2172 mm Tühimass (EU) 2121 kg
Kõrgus 1660 mm Sõiduki täismass (GVWR) 2530 kg
Veokonks Jah Kaubamaht 468 L
Katuse reelingud Ei ole andmeid Maksimaalne kaubamaht Ei ole andmeid

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit olenevalt aastaajast ja režiimist on 315–655 km

Marsruut EV-andmebaasi andmed Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 450 - 655 - -
Maantee 315 - 400 - -
Kombineeritud 375 - 505 - 370

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt registreeritud maksimaalne läbisõit testsõidul ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ja talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiakulu olenevalt aastaajast ja režiimist jääb vahemikku 13,3-27,6 kWh/100km

Marsruut EV-andmebaasi andmed Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 13.3 - 19.3 - 18.8
Maantee 21.8 - 27.6 - 22.9
Kombineeritud 17.2 - 23.2 - 18.2
 

Keskmine energiakulu ühtlasel kiirusel 

Kiirus, km/h

Elektrum suve test, kWh/100km

Elektrum talve test, kWh/100km
50 - 13.8
70 - 16.0
90 - 20.2

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt testisõidul elektrisõiduki pardaarvutisse jäädvustatud energiakulu ECO-režiimis sõites ja suvehooajal konditsioneeri ning talvehooajal kütet kasutades. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku mahutavus

91.0 kWh

Kasutatav aku mahutavus

87.0 kWh

Aku tüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 400 V
Akuelemendite arv Andmeid pole Kahesuunaline laadimine (V2L) Pole saadaval
Nimipinge

Andmeid pole

Kahesuunaline laadimine (V2H) Pole saadaval
Seadistus Andmeid pole Kahesuunaline laadimine (V2G) Pole saadaval
Maksimaalne vahelduvvoolu laadimisvõimsus 7.4 kW Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus 130 kW
 

Teave vahelduvvoolu (AC) laadimistüüpide kohta

Laadimise tüüp Laadimisport Pordi asukoht Max võimsus Aeg Kiirus
Seinapistik Type 2 Reisija pool – ees 2.3 kW 44 tundi 30 minutit 10 km/h

1-faasi 16A

3.7 kW 27 tundi 45 minutit 16 km/h

1-faasi 32A

7.4 kW* 14 tundi 31 km/h

3-faasi 16A

11 kW**

14 tundi

31 km/h

3-faasi 32A

22 kW** 14 tundi 31 km/h

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadija Elektrum.ee: ABB Terra 7.4 kW

** Piiratud sisseehitatud laadijaga, sõiduk ei saa kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimispunkt

Laadimisport

Pordi asukoht

Max võimsus

Keskmine võimsus Aeg Laadmise kiirus
50 kW DC CCS

Reisija pool – ees

50 kW 45 kW 1 tundi 25 minutit 210 km/h
100 kW DC 100 kW 85 kW 45 minutit 400 km/h
150 kW DC 150 kW 110 kW 35 minutit 520km/h

Elektrum ajami alalisvoolu (DC) laadimise test:

Parameeetrid 50kW DC laadimine 150kW DC laadimine
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 240 km/h 430 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 44 kW 80 kW
Laadimise aeg kuni 100 km 25 minutes 14 minutes
Laadimise aeg (5->50%) 48 minutes 27 minutes
Laadimise aeg (5->70%) 1 hour 9 minutes 39 minutes
Laadimise aeg (5->80%) 1 hour 20 minutes 46 minutes
Laadimise aeg (5->90%) 1 hour 31 minutes 54 minutes
Laadimise aeg (5->95%) 1 hour 38 minutes 1 hour 2 minutes

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektrisõiduki sisseehitatud aku spetsifikatsioonidest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõidu marsruudi kaart

Elektrisõidukite võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse elektrisõiduki konkreetse mudeli WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure) standardandmeid. WLTP standard põhineb ülemaailmsetel sõiduandmetel ja hõlmab sõiduolukordi nii linna- kui maanteeliikluses. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektrisõiduki mudelist ja selle varustusest, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric (2021)

  • 159 km rohkem ulatust
  • 0.3s aeglasem kiirendus
  • 51% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 181 km rohkem ulatust
  • 0.9s aeglasem kiirendus
  • 43% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 47 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 29% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Vairāk sadaļu