e-2008 SUV

Tagasi

Aku mahutavus: 50.0kWh

Peugeot e-2008 SUV

Tagasi

Aku mahutavus: 50.0 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 45.0 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 318 14 34
Laadimise võimsus: 11kW vahelduvvool
390
Kiirlaadimise võimsus (max): 268 kW alalisvool
Elektrum 304
Kombineeritud (suvel)
14
Kombineeritud (suvel)
48
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
335
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 150 kW alalisvoolu laadimisjaamas

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp SUV Kiirendus 0-100 km/h 8.5 sec
Istmed 5 Maksimaalne kiirus 150 km/h
Pikkus 4300 mm Maksimaalne võimsus 100 kW (136 PS)
Laius 1770 mm Kogu pöördemoment 260 Nm
Laius koos peeglitega 1987 mm Tühimass (EU) 1623 kg
Kõrgus 1530 mm Kogumass (GVWR) 2030 kg
Veokonks Ei Kaubamaht 434 L
Katuse reelingud Jah Maksimaalne kaubamaht 1467 L

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 175 - 375 km vahele

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 255 - 375 - -
Maantee 175 - 225 - -
Kombineeritud 210 - 285 304 Test data
Date: 05.07.2021.
Temperature: 28 ◦C
Climate: Clear, dry
Average consumption: 13.8 kWh/100km
228 Test data
Date: 11.03.2022.
Temperature: 2 ◦C
Climate: Clear, dry
Average consumption: 16.8 kWh/100km

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 12.0 - 25.7 kWh/100km

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 12.0 - 17.6 14.3 Test data
Date: 05.07.2021.
Temperature: 27 ◦C
Climate: Clear, dry
17.0 Test data
Date: 12.03.2022.
Temperature: 5 ◦C
Climate: Clear, dry
Maantee 20.0 - 25.7 16.0 Test data
Date: 06.07.2021.
Temperature: 26 ◦C
Climate: Clear, dry
20.1 Test data
Date: 12.03.2022.
Temperature: 5 ◦C
Climate: Clear, dry
Kombineeritud 15.8 - 21.4 13.8 Test data
Date: 05.07.2021.
Temperature: 28 ◦C
Climate: Clear, dry
16.3 Test data
Date: 11.03.2022.
Temperature: 2 ◦C
Climate: Clear, dry
 

Keskmine energiatarve konstantsel kiirusel  Length of the test distance: 5 km

Kiirus, km/h

Elektrum suve test, kWh/100km

Elektrum talve test, kWh/100km
50 9.3 12.6
70 11.5 16.2
90 16.5 20.8

Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku kogumaht

50.0 kWh

Aku kasutatav võimsus

46.3 kWh

Akutüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 400 V
Akuelementide arv 216 Kahesuunaline laadimine (V2L) Pole saadaval
Nimipinge 400 V Kahesuunaline laadimine (V2H)

Pole saadaval

Seadistus 108s2p Kahesuunaline laadimine (V2G)

Pole saadaval

Maksimaalne vahelduvvoolu laadimisvõimsus 7.4 kW Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus 101 kW
 

Teave vahelduvvoolu laadimismeetodite kohta

Laadimise tüüp

Source: EV-database.org
Ühenduse tüüp Pordi asukoht

Laadimisevõimsus

Laadimise aeg

Laadimise kiirus

Wall Plug

Type 2

Vasakul pool - Taga

2.3 kW 23 tundi 45 minutit 11 km/h

1-phase 16A

3.7 kW 14 tundi 45 minutit 17 km/h

1-phase 32A

7.4 kW* 7 tundi 30 minutit 34 km/h

3-phase 16A

11 kW**

14 tundi 45 minutit

17 km/h

3-phase 32A

22 kW**

7 tundi 30 minutit

51 km/h

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee lehelt: ABB Terra, 7.4 kW Reminder: the charger is a serious consumer of electricity – make sure the housing is suitable for charging. If necessary, apply for a consultation!

**Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimise tüüp

Source: EV-database.org
Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimisevõimsus Keskmine võimsus Aeg Time needed to charge from 10% to 80%. Laadimise kiirus Average charging speed over a session from 10% to 80%.
50 kW DC CCS Vasakul pool - Taga 50 kW 49 kW 42 minutit 250 km/h
150 kW DC 101 kW 78 kW 26 minutit 410 km/h

Elektrum Drive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused

Parameters 50kW DC laadimine The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 50 kW DC charging station in Jūrmala, 4 Jomas Street. The calculations assume an average consumption of 13.8 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 335 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 46 kW
Aeg 100 km laadimiseks 19 minutit
Laadimisaeg (5->50%) 26 minutit
Laadimisaeg (5->70%) 38 minutit
Laadimisaeg (5->80%) 44 minutit
Laadimisaeg (5->90%) 54 minutit
Laadimisaeg (5->95%) 1 tundi 1 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõitude kaart

Elektriautode võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse elektrisõiduki konkreetse mudeli WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure) standardandmeid. WLTP standard põhineb ülemaailmsetel sõiduandmetel ja hõlmab sõiduolukordi nii linna- kui maanteeliikluses. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektrisõiduki mudelist ja selle varustusest, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric (2021)

  • 166 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 7% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 188 km rohkem ulatust
  • 0s aeglasem kiirendus
  • 7% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 54 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 35% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.5 GTX

  • 162 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 13% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi e-tron GT quattro

  • 169 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 23% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID. Buzz

  • 92 km rohkem ulatust
  • 1.7s aeglasem kiirendus
  • 32% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX3

  • 135 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 15% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Rifter Standard

  • 49 km väiksem ulatust
  • 3.2s aeglasem kiirendus
  • 18% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 16 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 5% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • 145 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 38% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.3 Pro (2021-2022)

  • 96 km rohkem ulatust
  • 1.1s aeglasem kiirendus
  • 1% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Mokka-e

  • Sarnane ulatus
  • 0.5s aeglasem kiirendus
  • Sarnane energiatarbimine

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 29 km rohkem ulatust
  • 1.2s aeglasem kiirendus
  • 8% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • 270 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 29% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Hyundai IONIQ 5 Long Range

  • 133 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 9% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Fiat 500e

  • 6 km väiksem ulatust
  • 0.5s aeglasem kiirendus
  • 15% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ Electric

  • 7 km väiksem ulatust
  • 1.2s aeglasem kiirendus
  • 13% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 16 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 5% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 97 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 27% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW i3 120 Ah

  • 10 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 13% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Renault ZOE E-Tech

  • 77 km rohkem ulatust
  • 2.9s aeglasem kiirendus
  • 7% väiksem energiakulu

Näita rohkem

KIA e-Niro

  • 137 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 45% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford Mustang Mach-E ER AWD

  • 232 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 16% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • 44 km rohkem ulatust
  • 3.6s aeglasem kiirendus
  • 75% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Ariya

  • 7 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 89% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi Q4 e-tron 35

  • 12 km väiksem ulatust
  • 0.5s aeglasem kiirendus
  • 20% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Expert VAN

  • 9 km rohkem ulatust
  • 5.8s aeglasem kiirendus
  • 46% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Škoda Enyaq iV 80

  • 192 km rohkem ulatust
  • 0.1s aeglasem kiirendus
  • 6% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mazda MX-30

  • 118 km väiksem ulatust
  • 1.2s aeglasem kiirendus
  • 6% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Lexus UX 300e

  • 13 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 4% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Ford E-Transit VAN

  • 73 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 127% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • 82 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 32% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Cupra Born

  • 40 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 14% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • 49 km väiksem ulatust
  • 2.7s aeglasem kiirendus
  • 18% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 48 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 4% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Vairāk sadaļu