e-2008 SUV

Tagasi

Aku mahutavus: 50.0kWh

Peugeot e-2008 SUV

Tagasi

Aku mahutavus: 50.0 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 45.0 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 318 14 34 390
Elektrum 304 14 48 335

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp SUV Kiirendus 0-100 km/h 8.5 sec
Istmed 5 Maksimaalne kiirus 150 km/h
Pikkus 4300 mm Maksimaalne võimsus 100 kW (136 PS)
Laius 1770 mm Kogu pöördemoment 260 Nm
Laius koos peeglitega 1987 mm Tühimass (EU) 1623 kg
Kõrgus 1530 mm Kogumass (GVWR) 2030 kg
Veokonks Ei Kaubamaht 434 L
Katuse reelingud Jah Maksimaalne kaubamaht 1467 L

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 175 - 375 km vahele

Marsruut EV-database andmed Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 255 - 375 - -
Maantee 175 - 225 - -
Kombineeritud 210 - 285 304 228

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 12.0 - 25.7 kWh/100km

Marsruut EV-database andmed Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 12.0 - 17.6 14.3 17.0
Maantee 20.0 - 25.7 16.0 20.1
Kombineeritud 15.8 - 21.4 13.8 16.3
 

Keskmine energiatarve konstantsel kiirusel 

Kiirus, km/h

Elektrum suve test, kWh/100km

Elektrum talve test, kWh/100km
50 9.3 12.6
70 11.5 16.2
90 16.5 20.8

Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku kogumaht

50.0 kWh

Aku kasutatav võimsus

46.3 kWh

Akutüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 400 V
Akuelementide arv 216 Kahesuunaline laadimine (V2L) Pole saadaval
Nimipinge 400 V Kahesuunaline laadimine (V2H)

Pole saadaval

Seadistus 108s2p Kahesuunaline laadimine (V2G)

Pole saadaval

Maksimaalne vahelduvvoolu laadimisvõimsus 7.4 kW Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus 101 kW
 

Teave vahelduvvoolu laadimismeetodite kohta

Laadimise tüüp

Ühenduse tüüp Pordi asukoht

Laadimisevõimsus

Laadimise aeg

Laadimise kiirus

Wall Plug

Type 2

Vasakul pool - Taga

2.3 kW 23 tundi 45 minutit 11 km/h

1-phase 16A

3.7 kW 14 tundi 45 minutit 17 km/h

1-phase 32A

7.4 kW* 7 tundi 30 minutit 34 km/h

3-phase 16A

11 kW**

14 tundi 45 minutit

17 km/h

3-phase 32A

22 kW**

7 tundi 30 minutit

51 km/h

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee lehelt: ABB Terra, 7.4 kW

**Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimise tüüp

Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimisevõimsus Keskmine võimsus Aeg Laadimise kiirus
50 kW DC CCS Vasakul pool - Taga 50 kW 49 kW 42 minutit 250 km/h
150 kW DC 101 kW 78 kW 26 minutit 410 km/h

Elektrum Drive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused

Parameters 50kW DC laadimine
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 335 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 46 kW
Aeg 100 km laadimiseks 19 minutit
Laadimisaeg (5->50%) 26 minutit
Laadimisaeg (5->70%) 38 minutit
Laadimisaeg (5->80%) 44 minutit
Laadimisaeg (5->90%) 54 minutit
Laadimisaeg (5->95%) 1 tundi 1 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõitude kaart

Elektriautode võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse elektrisõiduki konkreetse mudeli WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure) standardandmeid. WLTP standard põhineb ülemaailmsetel sõiduandmetel ja hõlmab sõiduolukordi nii linna- kui maanteeliikluses. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektrisõiduki mudelist ja selle varustusest, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric (2021)

  • 166 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 7% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 188 km rohkem ulatust
  • 0s aeglasem kiirendus
  • 7% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 54 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 35% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Vairāk sadaļu