Peugeot e-2008 SUV
Aku mahutavus: 50.0 kWh
Kasutatav aku mahutavus: 45.0 kWh
Ulatus, km | Tõhusus, kWh/100km | Vahelduvvoolu laadimine, km/h | Alalisvoolu laadimine, km/h | |
---|---|---|---|---|
Ametlik | 318 | 14 | 34 | 390 |
Elektrum | 304 | 14 | 48 | 335 |
Keretüüp | SUV | Kiirendus 0-100 km/h | 8.5 sec |
Istmed | 5 | Maksimaalne kiirus | 150 km/h |
Pikkus | 4300 mm | Maksimaalne võimsus | 100 kW (136 PS) |
Laius | 1770 mm | Kogu pöördemoment | 260 Nm |
Laius koos peeglitega | 1987 mm | Tühimass (EU) | 1623 kg |
Kõrgus | 1530 mm | Kogumass (GVWR) | 2030 kg |
Veokonks | Ei | Kaubamaht | 434 L |
Katuse reelingud | Jah | Maksimaalne kaubamaht | 1467 L |
Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 175 - 375 km vahele
Marsruut | EV-database andmed | Elektrum suve test | Elektrum talve test |
---|---|---|---|
Linn | 255 - 375 | - | - |
Maantee | 175 - 225 | - | - |
Kombineeritud | 210 - 285 | 304 | 228 |
Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.
Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 12.0 - 25.7 kWh/100km
Marsruut | EV-database andmed | Elektrum suve test | Elektrum talve test |
---|---|---|---|
Linn | 12.0 - 17.6 | 14.3 | 17.0 |
Maantee | 20.0 - 25.7 | 16.0 | 20.1 |
Kombineeritud | 15.8 - 21.4 | 13.8 | 16.3 |
Kiirus, km/h |
Elektrum suve test, kWh/100km |
Elektrum talve test, kWh/100km |
---|---|---|
50 | 9.3 | 12.6 |
70 | 11.5 | 16.2 |
90 | 16.5 | 20.8 |
Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.
Aku kogumaht
Aku kasutatav võimsus
Akutüüp |
Lithium-ion |
Arhitektuur | 400 V |
Akuelementide arv | 216 | Kahesuunaline laadimine (V2L) | Pole saadaval |
Nimipinge | 400 V | Kahesuunaline laadimine (V2H) |
Pole saadaval |
Seadistus | 108s2p | Kahesuunaline laadimine (V2G) |
Pole saadaval |
Maksimaalne vahelduvvoolu laadimisvõimsus | 7.4 kW | Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus | 101 kW |
Laadimise tüüp |
Ühenduse tüüp | Pordi asukoht |
Laadimisevõimsus |
Laadimise aeg |
Laadimise kiirus |
---|---|---|---|---|---|
Wall Plug |
Type 2 |
Vasakul pool - Taga |
2.3 kW | 23 tundi 45 minutit | 11 km/h |
1-phase 16A |
3.7 kW | 14 tundi 45 minutit | 17 km/h | ||
1-phase 32A |
7.4 kW* | 7 tundi 30 minutit | 34 km/h | ||
3-phase 16A |
11 kW** |
14 tundi 45 minutit |
17 km/h | ||
3-phase 32A |
22 kW** |
7 tundi 30 minutit |
51 km/h |
* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee lehelt: ABB Terra, 7.4 kW
**Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.
Laadimise tüüp |
Ühenduse tüüp | Pordi asukoht | Laadimisevõimsus | Keskmine võimsus | Aeg | Laadimise kiirus |
50 kW DC | CCS | Vasakul pool - Taga | 50 kW | 49 kW | 42 minutit | 250 km/h |
150 kW DC | 101 kW | 78 kW | 26 minutit | 410 km/h |
Parameters | 50kW DC laadimine |
---|---|
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% | 335 km/h |
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) | 46 kW |
Aeg 100 km laadimiseks | 19 minutit |
Laadimisaeg (5->50%) | 26 minutit |
Laadimisaeg (5->70%) | 38 minutit |
Laadimisaeg (5->80%) | 44 minutit |
Laadimisaeg (5->90%) | 54 minutit |
Laadimisaeg (5->95%) | 1 tundi 1 minutit |
Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.
Võrdlusarvutuses kasutatakse elektrisõiduki konkreetse mudeli WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure) standardandmeid. WLTP standard põhineb ülemaailmsetel sõiduandmetel ja hõlmab sõiduolukordi nii linna- kui maanteeliikluses. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektrisõiduki mudelist ja selle varustusest, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.