e-Expert VAN

Tagasi

Aku mahutavus: 75.0kWh

Peugeot e-Expert VAN

Tagasi

Aku mahutavus: 75.0 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 68.0 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 327 21 24
Laadimise võimsus: 7.4kW vahelduvvool
280
Kiirlaadimise võimsus (max): 100 kW alalisvool
Elektrum 260
Kombineeritud (talvel)
25
Kombineeritud (talvel)
27
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
267
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 150 kW alalisvoolu laadimisjaamas

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp Väike reisijate kaubik Kiirendus 0-100 km/h 14.3 sec
Ismed 9 Maksimaalne kiirus 130 km/h
Pikkus 4956 mm Maksimaalne võimsus 100 kW (136 PS)
Laius 1920 mm Kogu pöördemoment 260 Nm
Laius peeglitega 1890 mm Tühimass (EU) 2131 kg
Kõrgus 1616 mm Kogumass (GVWR) 3100 kg
Veokonks Jah Kaubamaht 603 L
Katuse reelingud Ei Maksimaalne kaubamaht 3061 L

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 185 - 395 km vahele

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 285 - 395 - -
Maantee 185 - 230 - -
Kombineeritud 230 - 295 - 260 Test data
Date: 16.03.2023.
Temperature: 0 ◦C
Climate: Cloudy, dry
Average consumption: 24.6 kWh/100km

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 17.2 - 36.8 kWh/100km

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 17.2 - 23.9 - 23.0 Test data
Date: 16.03.2023.
Temperature: +2 ◦C
Climate: Cloudy, dry
Maantee 29.6 - 36.8 - 31.0 Test data
Date: 17.03.2023.
Temperature: 0 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Kombineeritud 23.1 - 29.6 - 25.0 Test data
Date: 16.03.2023.
Temperature: 0 ◦C
Climate: Cloudy, dry
 

Keskmine energiatarve konstantsel kiirusel  Length of the test distance: 5 km

Kiirus, km/h Elektrum suve test, kWh/100km Elektrum talve test, kWh/100km
50 - 19.8
70 - 23.1
90 - 29.0

Length of test distance: 5 km

Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku kogumaht

75.0 kWh

Aku kasutatav võimsus

68.0 kWh

Aku tüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 400 V
Akuelementide arv 324 Kahesuunaline laadimine (V2L) Pole saadaval
Nimipinge 400 V Kahesuunaline laadimine (V2H) Pole saadaval
Seadistus 108s2p Kahesuunaline laadimine (V2G) Pole saadaval
Maksimaalne vahelduvvoolu laadimisvõimsus 7.4 kW Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus 100 kW
 

Teave vahelduvvoolu laadimismeetodite kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimise võimsus Laadimise aeg Laadimise kiirus

Pistikupesa

Type 2 Vasakul pool - Taga 2.3 kW 35 hours 8 km/h

1-faasi 16A

3.7 kW 21 tundi 45 minutit 12 km/h

1-faasi 32A

7.4 kW* 11 hours 24 km/h

3-faasi 16A

11 kW

21 tundi 45 minutit

12 km/h

3-faasi 32A

22 kW**

11 hours

24 km/h

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee lehelt: ABB Terra 7.4 kW Reminder: the charger is a serious consumer of electricity – make sure the housing is suitable for charging. If necessary, apply for a consultation!

**Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimise võimsus Maximum power provided by charge point. Keskmine võimsus Average power provided by charge point over a session from 10% to 80%. Aeg Time needed to charge from 10% to 80%. Laadimise kiirus Average charging speed over a session from 10% to 80%.
50 kW DC CCS Vasakul pool - Taga 50 kW 49 kW 1 tundi 1 minutit 180 km/h
150 kW DC 100 kW 79 kW 38 minutit 290 km/h

Elektrum Drive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused

Parameetrid 50kW DC laadimine The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 50 kW DC charging station in Jūrmala, 4 Jomas Street. The calculations assume an average consumption of 25.0 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive. 150kW DC laadimine The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 150 kW DC charging station in Rīga, 12 P.Brieža Street. The calculations assume an average consumption of 25.0 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 183 km/h 267 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 46 kW 63 kW
Aeg 100 km laadimiseks 33 minutit 23 minutit
Laadimisaeg (5->50%) 42 minutit 28 minutit
Laadimisaeg (5->70%) 1 tundi 1 minutit 41 minutit
Laadimisaeg (5->80%) 1 tundi 11 minutit 49 minutit
Laadimisaeg (5->90%) 1 tundi 29 minutit 1 tundi 7 minutit
Laadimisaeg (5->95%) 1 tundi 40 minutit 1 tundi 37 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõitude kaart

Elektrisõidukite võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse elektrisõiduki konkreetse mudeli WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure) standardandmeid. WLTP standard põhineb ülemaailmsetel sõiduandmetel ja hõlmab sõiduolukordi nii linna- kui maanteeliikluses. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektrisõiduki mudelist ja selle varustusest, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric (2021)

  • 157 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 37% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 179 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 27% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 45 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 8% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.5 GTX

  • 153 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 23% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Audi e-tron GT quattro

  • 160 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 16% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID. Buzz

  • 83 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 10% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW iX3

  • 126 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 22% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-Rifter Standard

  • 58 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 20% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 7 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 35% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • 136 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 6% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.3 Pro (2021-2022)

  • 87 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 33% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Mokka-e

  • 9 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 32% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 20 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 38% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • 261 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 12% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ 5 Long Range

  • 124 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 25% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Fiat 500e

  • 15 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 42% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ Electric

  • 16 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 41% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-2008 SUV

  • 9 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 32% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 7 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 35% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 88 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 13% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW i3 120 Ah

  • 19 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 41% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Renault ZOE E-Tech

  • 68 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 37% väiksem energiakulu

Näita rohkem

KIA e-Niro

  • 128 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 63% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford Mustang Mach-E ER AWD

  • 223 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 21% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • 35 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 20% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Ariya

  • 2 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 29% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi Q4 e-tron 35

  • 21 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 18% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Škoda Enyaq iV 80

  • 183 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 27% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mazda MX-30

  • 127 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 28% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Lexus UX 300e

  • 22 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 29% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford E-Transit VAN

  • 82 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 55% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • 73 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 10% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Cupra Born

  • 31 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 22% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • 58 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 20% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 57 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 34% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Vairāk sadaļu