e-Rifter Standard

Tagasi

Aku mahutavus: 50.0kWh

Peugeot e-Rifter Standard

Tagasi

Aku mahutavus: 50.0 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 45.0 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 269 17 27
Laadimisvõimsus: 7,4 kW AC
320
Kiirlaadimine Võimsus (max): 101 kW DC
Elektrum 280
Kombineeritud (suvi)
16
Kombineeritud (suvi)
43
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
424
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 150 kW alalisvoolu laadimisjaamas

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Kere tüüp Väike kaubik Kiirendus 0-100 km/h 11.7 sec
Istmed 2 Tippkiirus 135 km/h
Pikkus 4409 mm Võimsus 100 kW (136 PS)
Laius 1921 mm Kogu pöördemoment 260 Nm
Laius peeglitega 2107 mm Tühimass (EU) 1765 kg
Kõrgus 1878 mm Sõiduki täismass (GVWR) 2305 kg
Veokonks Jah Lasti maht 571 L
Katuse reelingud Jah Maksimaalne lasti maht 2126 L

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit olenevalt aastaajast ja režiimist on 140 - 300 km

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 210 - 300 - -
Maantee 140 - 170 - -
Kombineeritud 170 - 225 280 Test data
Date: 08.08.2022.
Temperature: 20 ◦C
Climate: Clear, dry
Average consumption: 15.5 kWh/100km
190 Test data
Date: 28.11.2022.
Temperature: -2 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Average consumption: 23.0 kWh/100km

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt registreeritud maksimaalne läbisõit testsõidul ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ja talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiakulu olenevalt aastaajast ja režiimist jääb vahemikku 15.0 - 32.1 kWh/100km

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 15.0 - 21.4 13.5 Test data
Date: 08.08.2022.
Temperature: 21 ◦C
Climate: Clear, dry 
23.0 Test data
Date: 25.11.2022.
Temperature: -2 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Maantee 26.5 - 32.1 20.0 Test data
Date: 10.08.2022.
Temperature: 23 ◦C
Climate: Clear, dry
26.5 Test data
Date: 26.11.2022.
Temperature: -2 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Kombineeritud 20.0 - 26.5 16.2 Test data
Date: 08.08.2022.
Temperature: 20 ◦C
Climate: Clear, dry
22.8 Test data
Date: 28.11.2022.
Temperature: -2 ◦C
Climate: Cloudy, wet
 

Keskmine energiakulu ühtlasel kiirusel  Length of the test distance: 5 km

Kiirus, km/h Elektrum suve test, kWh/100km Elektrum talve test, kWh/100km
50 10.6 18.7
70 15.2 20.5
90 18.9 26.5

Length of test distance: 5 km

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt testisõidul elektrisõiduki pardaarvutisse jäädvustatud energiakulu ECO-režiimis sõites ja suvehooajal konditsioneeri ning talvehooajal kütet kasutades. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku mahutavus

50.0 kWh

Kasutatav aku mahutavus

46.3 kWh

Aku tüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 400 V
Akuelementide arv 216 Kahesuunaline laadimine (V2L)

Pole saadaval

Nominaalne pinge 400 V Kahesuunaline laadimine (V2H) Pole saadaval
Konfiguratsioon 108s2p Kahesuunaline laadimine (V2G) Pole saadaval
Max Vahelduvvoolu laadimisvõimsus  7.4 kW Max. Alalisvoolu laadimisvõimsus 101 kW
 

Teave vahelduvvoolu (AC) laadimistüüpide kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Laadimisport Pordi asukoht Max võimsus Aeg Kiirus
Seinapistik Type 2 Vasakul - taga 2.3 kW 23 tundi 45 minutit 9 km/h

1-faasi 16A

3.7 kW 14 tundi 45 minutit 14 km/h

1-faasi 32A

7.4 kW* 7 tundi 30 minutit 27 km/h

3-faasi 16A

11 kW

14 tundi 45 minutit

14 km/h

3-faasi 32A

22 kW**

7 tundi 30 minutit

27 km/h

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadija Elektrum.ee: ABB Terra 7.4 kW Reminder: the charger is a serious consumer of electricity – make sure the housing is suitable for charging. If necessary, apply for a consultation!

** Piiratud sisseehitatud laadijaga, sõiduk ei saa kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Laadimisport

Pordi asukoht

Max võimsus Keskmine võimsus Average power provided by charge point over a session from 10% to 80%. Aeg Time needed to charge from 10% to 80%. Laadimise kiirus Average charging speed over a session from 10% to 80%.
50 kW DC CCS Vasakul - taga 50 kW 49 kW 42 minutes 200 km/h
150 kW DC 101 kW 78 kW 26 minutes 330 km/h

Elektrum ajami alalisvoolu (DC) laadimise test:

Parameetrid 50kW DC laadimine The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 50 kW DC charging station in Jūrmala, 4 Jomas Street. The calculations assume an average consumption of 16.2 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive. 150kW DC laadimine The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 150 kW DC charging station in Rīga, 12 P.Brieža Street. The calculations assume an average consumption of 16.2 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 285 km/h 424 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 46 kW 64 kW
Laadimise aeg kuni 100 km 21 minutit 14 minutit
Laadimise aeg (5->50%) 27 minutit 16 minutit
Laadimise aeg (5->70%) 40 minutit 26 minutit
Laadimise aeg (5->80%) 46 minutit 32 minutit
Laadimise aeg(5->90%) 59 minutit 43 minutit
Laadimise aeg (5->95%) 1 tundi 6 minutit 51 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektrisõiduki sisseehitatud aku spetsifikatsioonidest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Proovisõidu marsruutide kaart

Elektrisõidukite võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse elektrisõiduki konkreetse mudeli WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure) standardandmeid. WLTP standard põhineb ülemaailmsetel sõiduandmetel ja hõlmab sõiduolukordi nii linna- kui maanteeliikluses. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektrisõiduki mudelist ja selle varustusest, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric (2021)

  • 215 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 21% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 237 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 9% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 103 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 14% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.5 GTX

  • 211 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 4% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Audi e-tron GT quattro

  • 218 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 5% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID. Buzz

  • 141 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 13% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX3

  • 184 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 2% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 65 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 19% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • 194 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 17% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.3 Pro (2021-2022)

  • 145 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 16% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Mokka-e

  • 49 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 15% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 78 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 22% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • 319 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 10% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Hyundai IONIQ 5 Long Range

  • 182 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 7% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Fiat 500e

  • 43 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 28% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ Electric

  • 42 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 26% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-2008 SUV

  • 49 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 15% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 65 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 19% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 146 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 8% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW i3 120 Ah

  • 39 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 26% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Renault ZOE E-Tech

  • 126 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 21% väiksem energiakulu

Näita rohkem

KIA e-Niro

  • 186 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 53% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford Mustang Mach-E ER AWD

  • 281 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 1% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • 93 km rohkem ulatust
  • 0.4s aeglasem kiirendus
  • 49% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Ariya

  • 56 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 60% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi Q4 e-tron 35

  • 37 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 2% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Expert VAN

  • 58 km rohkem ulatust
  • 2.6s aeglasem kiirendus
  • 25% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Škoda Enyaq iV 80

  • 241 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 10% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mazda MX-30

  • 69 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 10% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Lexus UX 300e

  • 36 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 11% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford E-Transit VAN

  • 24 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 93% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • 131 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 13% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Cupra Born

  • 89 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 3% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • Sarnane ulatus
  • Kiirendus
  • Sarnane energiatarbimine

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 1 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 18% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Vairāk sadaļu