e-tron GT quattro

Tagasi

Aku mahutavus: 93.4kWh

Audi e-tron GT quattro

Tagasi

Aku mahutavus: 93.4 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 85.0 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 487 18 45
Laadimise võimsus: 11kW vahelduvvool
1,030
Kiirlaadimise võimsus (max): 268 kW alalisvool
Elektrum 425
Kombineeritud (suvel)
21
Kombineeritud (suvel)
53
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
773
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 150 kW alalisvoolu laadimisjaamas

 

 

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp Sedaan Kiirendus 0-100 km/h 4.1 sec
Istmed 4 Maksimaalne kiirus 245 km/h
Pikkus 4990 mm Maksimaalne võimsus 390 kW (530 PS)
Laius 1960 mm kogu pöördemoment 640 Nm
Laius peeglitega 2158 mm Tühimass (EU) 2350 kg
Kõrgus 1410 mm Kogumass (GVWR) 2840 kg
Veokonks Ei Kaubamaht 405 L
Katuse reelingud Ei Maksimaalne kaubamaht Pole andmeid

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 305 - 590 km vahele

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 405 - 590 - -
Maantee 305 - 390 - -
Kombineeritud 355 - 475 425 Test data
Date: 30.08.2022. - 31.08.2022.
Temperature: 18-19 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Average consumption: 21.0 kWh/100km 
-

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 14.4 - 27.9 kWh/100km

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 14.4 - 21.0 18.7 Test data
Date: 30.08.2022.
Temperature: 19 ◦C
Climate: Cloudy, wet
-
Maantee 21.8 - 27.9 20.6 Test data
Date: 01.09.2022.
Temperature: 16 ◦C
Climate: Cloudy, wet
-
Kombineeritud 17.9 - 23.9 18.7 Test data
Date: 31.08.2022.
Temperature: 18 ◦C
Climate: Cloudy, wet
-
 

Keskmine energiatarve konstantsel kiirusel  Length of the test distance: 5 km

Kiirus, km/h Elektrum suve test, kWh/100km Elektrum talve test, kWh/100km
50 13.9 -
70 15.0 -
90 19.5 -

Length of test distance: 5 km

Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku kogumaht

93.4 kWh

Aku kasutatav võimsus

85.0 kWh

Aku tüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 800 V
Akuelementide arv 396 Kahesuunaline laadimine (V2L) Pole saadaval
Nimipinge 725 V Kahesuunaline laadimine (V2H) Pole saadaval
Seadistus 198s2p Kahesuunaline laadimine (V2G) Pole saadaval

Maksimaalne vahelduvvoolu laadimisvõimsus

11 kW Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus 268 kW
 

Teave vahelduvvoolu laadimismeetodite kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimisevõimsus Laadimise aeg Laadimise kiirus
Pistikupesa Type 2

Kõrvalistuja pool - Ees

Juhi pool - Ees

2.3 kW 43 tundi 30 minutit 10 km/h

1-faasi 16A

3.7 kW 27 tundi 15 minutit 15 km/h

1-faasi 32A

7.4 kW 13 tundi 30 minutit 31 km/h

3-faasi 16A

11 kW*

9 tundi 15 minutit

45 km/h

3-faasi 32A

22 kW** 9 tundi 15 minutit 45 km/h

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee lehelt: ABB Terra, 11 kW Reminder: the charger is a serious consumer of electricity – make sure the housing is suitable for charging. If necessary, apply for a consultation!

**Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimisevõimsus Maximum power provided by charge point. Keskmine võimsus Average power provided by charge point over a session from 10% to 80%. Aeg Time needed to charge from 10% to 80%. Laadimise kiirus Average charging speed over a session from 10% to 80%.
150 kW DC CCS Kõrvalistuja pool - Ees 150 kW 142 kW 26 minutit 670 km/h
300 kW DC 268 kW 216 kW 17 minutit 1030 km/h

Elektrum Drive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused

Parameetrid 150kW DC laadimine The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 150 kW DC charging station in Rīga, 12 P.Brieža Street. The calculations assume an average consumption of 18.6 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive. 
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 773 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 140 kW
Aeg 100 km laadimiseks 8 minutit
Laadimisaeg (5->50%) 16 minutit
Laadimisaeg (5->70%) 23 minutit
Laadimisaeg (5->80%) 28 minutit
Laadimisaeg (5->90%) 38 minutit
Laadimisaeg (5->95%) 43 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõitude kaart

Elektriautode võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse konkreetse elektriauto mudeli WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standardandmeid. WLTP standard on välja töötatud ülemaailmselt kogutud sõiduandmete põhjal ja hõlmab sõidusituatsioone nii linnaliikluses kui ka maanteel. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektriauto mudelist ja selle konfiguratsioonist, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric (2021)

  • 3 km väiksem ulatust
  • 3.8s aeglasem kiirendus
  • 25% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 19 km rohkem ulatust
  • 4.4s aeglasem kiirendus
  • 13% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 115 km väiksem ulatust
  • 2s aeglasem kiirendus
  • 9% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.5 GTX

  • 7 km väiksem ulatust
  • 2.2s aeglasem kiirendus
  • 9% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID. Buzz

  • 77 km väiksem ulatust
  • 6.1s aeglasem kiirendus
  • 7% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX3

  • 34 km väiksem ulatust
  • 2.7s aeglasem kiirendus
  • 7% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-Rifter Standard

  • 218 km väiksem ulatust
  • 7.6s aeglasem kiirendus
  • 5% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 153 km väiksem ulatust
  • 4s aeglasem kiirendus
  • 23% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • 24 km väiksem ulatust
  • 0.1s aeglasem kiirendus
  • 12% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.3 Pro (2021-2022)

  • 73 km väiksem ulatust
  • 5.5s aeglasem kiirendus
  • 20% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Mokka-e

  • 169 km väiksem ulatust
  • 4.9s aeglasem kiirendus
  • 19% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 140 km väiksem ulatust
  • 5.6s aeglasem kiirendus
  • 26% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • 101 km rohkem ulatust
  • 0.7s aeglasem kiirendus
  • 5% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Hyundai IONIQ 5 Long Range

  • 36 km väiksem ulatust
  • 3.3s aeglasem kiirendus
  • 11% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Fiat 500e

  • 175 km väiksem ulatust
  • 4.9s aeglasem kiirendus
  • 31% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ Electric

  • 176 km väiksem ulatust
  • 5.6s aeglasem kiirendus
  • 30% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-2008 SUV

  • 169 km väiksem ulatust
  • 4.4s aeglasem kiirendus
  • 19% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 153 km väiksem ulatust
  • 4s aeglasem kiirendus
  • 23% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 72 km väiksem ulatust
  • 0.6s aeglasem kiirendus
  • 3% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW i3 120 Ah

  • 179 km väiksem ulatust
  • 3.2s aeglasem kiirendus
  • 30% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Renault ZOE E-Tech

  • 92 km väiksem ulatust
  • 7.3s aeglasem kiirendus
  • 25% väiksem energiakulu

Näita rohkem

KIA e-Niro

  • 32 km väiksem ulatust
  • 3.9s aeglasem kiirendus
  • 55% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford Mustang Mach-E ER AWD

  • 63 km rohkem ulatust
  • 1.7s aeglasem kiirendus
  • 6% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • 125 km väiksem ulatust
  • 8s aeglasem kiirendus
  • 42% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Ariya

  • 162 km väiksem ulatust
  • 3.5s aeglasem kiirendus
  • 53% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi Q4 e-tron 35

  • 181 km väiksem ulatust
  • 4.9s aeglasem kiirendus
  • 3% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-Expert VAN

  • 160 km väiksem ulatust
  • 10.2s aeglasem kiirendus
  • 19% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Škoda Enyaq iV 80

  • 23 km rohkem ulatust
  • 4.5s aeglasem kiirendus
  • 14% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mazda MX-30

  • 287 km väiksem ulatust
  • 5.6s aeglasem kiirendus
  • 14% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Lexus UX 300e

  • 182 km väiksem ulatust
  • 3.4s aeglasem kiirendus
  • 15% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford E-Transit VAN

  • 242 km väiksem ulatust
  • 2.3s aeglasem kiirendus
  • 85% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • 87 km väiksem ulatust
  • 0.8s aeglasem kiirendus
  • 7% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Cupra Born

  • 129 km väiksem ulatust
  • 3.2s aeglasem kiirendus
  • 7% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • 218 km väiksem ulatust
  • 7.1s aeglasem kiirendus
  • 5% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 217 km väiksem ulatust
  • 3.8s aeglasem kiirendus
  • 22% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Vairāk sadaļu