Enyaq iV 80

Tagasi

Aku mahutavus: 82.0kWh

Škoda Enyaq iV 80

Tagasi

Aku mahutavus: 82.0 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 77.0 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 510 15 51
Laadimise võimsus: 11kW vahelduvvool
530
Kiirlaadimise võimsus (max): 135 kW alalisvool
Elektrum 445
Kombineeritud (suvel)
16
Kombineeritud (suvel)
64
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
281
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 50 kW alalisvoolu laadimisjaamas

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp SUV Kiirendus 0-100 km/h 8.6 sec
Istmed 5 Maksimaalne kiirus 160 km/h
Pikkus 4649 mm Maksimaalne võimsus 150 kW (204 PS)
Laius 1879 mm Kogu pöördemoment 310 Nm
Laius peeglitega 2148 mm Tühimass (EU) 2090 kg
Kõrgus 1616 mm Kogumass (GVWR) 2616 kg
Veokonks Yes Kaubamaht 585 L
Roof Rails Yes Maksimaalne kaubamaht 1710 L

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 300 - 615 km vahele

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 415 - 615 - -
Maantee 300 - 385 - -
Kombineeritud 355 - 485 445 Test data
Date: 10.08.2021.
Temperature: 22-24 ◦C
Climate: Clear, dry
Average consumption: 16.1 kWh/100km
360 Test data
Date: 16.03.2022. - 17.03.2022.
Temperature: -1 to +5 ◦C
Climate: Clear, dry
Average consumption: 20.0 kWh/100km 

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 12.5 - 25.7 kWh/100km

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 12.5 - 18.6 14.6 Test data
Date: 11.08.2021.
Temperature: 22-24 ◦C
Climate: Clear, dry
18.9 Test data
Date: 17.03.2022.
Temperature: -2 ◦C
Climate: Clear, dry
Maantee 20.0 - 25.7 17.8 Test data
Date: 10.08.2021.
Temperature: 22-24 ◦C
Climate: Cloudy, dry
22.6 Test data
Date: 16.03.2022.
Temperature: 5 ◦C
Climate: Clear, dry
Kombineeritud 15.9 - 21.7 15.4 Test data
Date: 10.08.2021.
Temperature: 22-24 ◦C
Climate: Clear, dry
20.2 Test data
Date: 17.03.2022.
Temperature: -1 ◦C
Climate: Clear, dry
 

Keskmine energiatarve konstantsel kiirusel  Length of the test distance: 5 km

Kiirus, km/h

Elektrum suve test, kWh/100km

Elektrum talve test, kWh/100km
50 10.4 15.9
70 14.5 19.7
90 17.4 23.2

Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku kogumaht

82.0 kWh

Aku kasutatav võimsus

77.0 kWh

Aku tüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 400 V
Akuelementide arv 288 Kahesuunaline laadimine (V2L) Pole saadaval
Nimipinge 350 V Kahesuunaline laadimine (V2H)

Pole saadaval

Seadistus

96s3p Kahesuunaline laadimine (V2G)

Pole saadaval

Maksimaalne vahelduvvoolu laadimisvõimsus

11 kW

Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus

135 kW
 

Teave vahelduvvoolu laadimismeetodite kohta

Charging type Source: EV-database.org Charge Port Port Location Max. Power Time Rate

Pistikupesa

Type 2

Paremal pool - taga

2.3 kW 39 tundi 30 minutit 11 km/h

1-faasi 16A

3.7 kW 24 tundi 30 minutit 17 km/h

1-faasi 32A

7.4 kW 12 tundi 15 minutit 34 km/h

3-faasi 16A

11 kW*

8 tundi 15 minutit

51 km/h

3-faasi 32A

22 kW** 8 tundi 15 minutit 51 km/h

 

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee lehelt: ABB Terra, 11 kW Reminder: the charger is a serious consumer of electricity – make sure the housing is suitable for charging. If necessary, apply for a consultation!

**Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimise tüüp​​​​​​​ Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht

Laadimisvõimsus

Maximum power provided by charge point.
Keskmine võimsus​​​​​​​ Average power provided by charge point over a session from 10% to 80%. Aeg Laadimise kiirus
50 kW DC CCS Paremal pool - taga 49 kW 48 kW 1 tundi11 minutit 240 km/h
150 kW DC 135 kW 103 kW 33 minutit 530 km/h

Elektrumi Drive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused

Parameetrid 50kW DC laadimine The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 50 kW DC charging station in Jūrmala, 4 Jomas Street. The calculations assume an average consumption of 16.1 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 281 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 46 kW
Aeg 100 km laadimiseks 21 minutit
Laadimisaeg (5->50%) 45 minutit
Laadimisaeg (5->70%) 1 tundi 4 minutit
Laadimisaeg (5->80%) 1 tundi 14 minutit
Laadimisaeg (5->90%) 1 tundi 24 minutit
Laadimisaeg (5->95%) 1 tundi 31 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõitude kaart

Elektrisõidukite võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse elektrisõiduki konkreetse mudeli WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure) standardandmeid. WLTP standard põhineb ülemaailmsetel sõiduandmetel ja hõlmab sõiduolukordi nii linna- kui maanteeliikluses. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektrisõiduki mudelist ja selle varustusest, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric (2021)

  • 26 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 13% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 4 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 1% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 138 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 26% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.5 GTX

  • 30 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 6% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi e-tron GT quattro

  • 23 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 16% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID. Buzz

  • 100 km väiksem ulatust
  • 1.6s aeglasem kiirendus
  • 25% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX3

  • 57 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 8% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Rifter Standard

  • 241 km väiksem ulatust
  • 3.1s aeglasem kiirendus
  • 11% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 176 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 11% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • 47 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 30% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.3 Pro (2021-2022)

  • 96 km väiksem ulatust
  • 1s aeglasem kiirendus
  • 7% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Mokka-e

  • 192 km väiksem ulatust
  • 0.4s aeglasem kiirendus
  • 6% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 163 km väiksem ulatust
  • 1.1s aeglasem kiirendus
  • 14% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • 78 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 21% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Hyundai IONIQ 5 Long Range

  • 59 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 3% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Fiat 500e

  • 198 km väiksem ulatust
  • 0.4s aeglasem kiirendus
  • 21% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ Electric

  • 199 km väiksem ulatust
  • 1.1s aeglasem kiirendus
  • 19% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-2008 SUV

  • 192 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 6% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 176 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 11% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 95 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 20% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW i3 120 Ah

  • 202 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 19% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Renault ZOE E-Tech

  • 115 km väiksem ulatust
  • 2.8s aeglasem kiirendus
  • 13% väiksem energiakulu

Näita rohkem

KIA e-Niro

  • 55 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 48% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford Mustang Mach-E ER AWD

  • 40 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 9% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • 148 km väiksem ulatust
  • 3.5s aeglasem kiirendus
  • 65% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Ariya

  • 185 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 77% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi Q4 e-tron 35

  • 204 km väiksem ulatust
  • 0.4s aeglasem kiirendus
  • 13% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Expert VAN

  • 183 km väiksem ulatust
  • 5.7s aeglasem kiirendus
  • 38% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mazda MX-30

  • 310 km väiksem ulatust
  • 1.1s aeglasem kiirendus
  • 1% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Lexus UX 300e

  • 205 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 2% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford E-Transit VAN

  • 265 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 114% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • 110 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 25% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Cupra Born

  • 152 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 7% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • 241 km väiksem ulatust
  • 2.6s aeglasem kiirendus
  • 11% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 240 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 9% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Vairāk sadaļu