EQE AMG 43 4MATIC

Tagasi

Aku mahutavus: 100.0kWh

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

Tagasi

Aku mahutavus: 100.0 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 90.6 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 463 20 50
Laadimise võimsus: 11kW vahelduvvool
720
Kiirlaadimise võimsus (max): 173 kW alalisvool
Elektrum 370
Kombineeritud (talve)
23
Kombineeritud (talve)
50
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
635
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 150 kW alalisvoolu laadimisjaamas

 

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp Sedaan Kiirendus 0-100 km/h 4.2 sec
Istmed 5 Maksimaalne kiirus 210 km/h
Pikkus 4946 mm Maksimaalne võimsus 350 kW (476 PS)
Laius 1906 mm Kogu pöördemoment 858 Nm
Laius peeglitega 2104 mm Tühimass (EU) 2525 kg
Kõrgus 1492 mm Kogumass (GVWR) 3095 kg
Veokonks Jah Kaubamaht 430 L
Katuse reelingud Ei Maksimaalne kaubamaht 895 L

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 355 - 685 km vahele

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 465 - 685 - -
Maantee 355 - 460 - -
Kombineeritud 410 - 555 - 370 Test data
Date: 28.02.2023.
Temperature: +5 ◦C
Climate: Sunny, dry
Average consumption: 23.2 kWh/100km

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 13.2 - 25.5 kWh/100km

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 13.2 - 19.5 - 20.8 Test data
Date: 28.02.2023.
Temperature: +5 ◦C
Climate: Sunny, dry
Maantee 19.7 - 25.5 - 24.5 Test data
Date: 01.03.2023.
Temperature: +3 ◦C
Climate: Sunny, dry 
Kombineeritud 16.3 - 22.1 - 20.0 Test data
Date: 28.02.2023.
Temperature: +5 ◦C
Climate: Sunny, dry
 

Keskmine energiatarve konstantsel kiirusel  Length of the test distance: 5 km

Kiirus, km/h Elektrum suve test, kWh/100km Elektrum talve test, kWh/100km
50 - 17.1
70 - 20.7
90 - 23.9

Length of test distance: 5 km

Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku kogumaht

100.0 kWh

Aku kasutatav võimsus

90.6 kWh

Aku tüüp

 

Lithium-ion

Arhitektuur

400 V
Akuelementide arv 360 Kahesuunaline laadimine(V2L) Pole saadaval
Nimipinge 328 V Kahesuunaline laadimine (V2H) Pole saadaval
Seadistus 90s4p Kahesuunaline laadimine (V2G) Pole saadaval
Maksimaalne vahelduvvoolu laadimisvõimsus 11 kW Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus 173 kW
 

Teave vahelduvvoolu laadimismeetodite kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimisevõimsus Laadimise aeg Laadimise kiirus

Pistikupesa

Type 2 Paremal pool - taga 2.3 kW 46 tundi 30 minutit 10 km/h

1-faasi 16A

3.7 kW 29 tundi 17 km/h

1-faasi 32A

7.4 kW 14 tundi 30 minutit 33 km/h

3-faasi 16A

11 kW*

9 tundi 45 minutit

50 km/h

3-faasi 32A

22 kW** 9 tundi 45 minutit 50 km/h

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee lehelt: ABB Terra, 11 kW Reminder: the charger is a serious consumer of electricity – make sure the housing is suitable for charging. If necessary, apply for a consultation!

**Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimisevõimsus Maximum power provided by charge point. Keskmine võimsus Average power provided by charge point over a session from 10% to 80%. Aeg Time needed to charge from 10% to 80%. Laadimise kiirus Average charging speed over a session from 10% to 80%.
50 kW DC CCS Paremal pool - taga 46 kW 44 kW 1 tundi 31 minutes 220 km/h
150kW DC 150 kW 133 kW 30 minutit 670 km/h
300kW DC 173 kW 142 kW 28 minutit 720 km/h

Elektrum Drive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused

Parameters 150kW DC charging The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 150 kW DC charging station in Rīga, 12 P.Brieža Street. The calculations assume an average consumption of 20.0 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 634 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 118 kW
Aeg 100 km laadimiseks 9 minutit
Laadimisaeg (5->50%) 19 minutit
Laadimisaeg (5->70%) 29 minutit
Laadimisaeg (5->80%) 35 minutit
Laadimisaeg (5->90%) 45 minutit
Laadimisaeg (5->95%) 52 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõitude kaart

Elektriautode võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse konkreetse elektriauto mudeli WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standardandmeid. WLTP standard on välja töötatud ülemaailmselt kogutud sõiduandmete põhjal ja hõlmab sõidusituatsioone nii linnaliikluses kui ka maanteel. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektriauto mudelist ja selle konfiguratsioonist, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric (2021)

  • 21 km rohkem ulatust
  • 3.7s aeglasem kiirendus
  • 33% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 43 km rohkem ulatust
  • 4.3s aeglasem kiirendus
  • 22% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 91 km väiksem ulatust
  • 1.9s aeglasem kiirendus
  • 3% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.5 GTX

  • 17 km rohkem ulatust
  • 2.1s aeglasem kiirendus
  • 18% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Audi e-tron GT quattro

  • 24 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 11% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID. Buzz

  • 53 km väiksem ulatust
  • 6s aeglasem kiirendus
  • 4% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW iX3

  • 10 km väiksem ulatust
  • 2.6s aeglasem kiirendus
  • 17% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-Rifter Standard

  • 194 km väiksem ulatust
  • 7.5s aeglasem kiirendus
  • 15% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 129 km väiksem ulatust
  • 3.9s aeglasem kiirendus
  • 31% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.3 Pro (2021-2022)

  • 49 km väiksem ulatust
  • 5.4s aeglasem kiirendus
  • 29% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Mokka-e

  • 145 km väiksem ulatust
  • 4.8s aeglasem kiirendus
  • 28% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 116 km väiksem ulatust
  • 5.5s aeglasem kiirendus
  • 34% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • 125 km rohkem ulatust
  • 0.6s aeglasem kiirendus
  • 7% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ 5 Long Range

  • 12 km väiksem ulatust
  • 3.2s aeglasem kiirendus
  • 21% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Fiat 500e

  • 151 km väiksem ulatust
  • 4.8s aeglasem kiirendus
  • 39% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ Electric

  • 152 km väiksem ulatust
  • 5.5s aeglasem kiirendus
  • 37% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-2008 SUV

  • 145 km väiksem ulatust
  • 4.3s aeglasem kiirendus
  • 28% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 129 km väiksem ulatust
  • 3.9s aeglasem kiirendus
  • 31% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 48 km väiksem ulatust
  • 0.5s aeglasem kiirendus
  • 8% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW i3 120 Ah

  • 155 km väiksem ulatust
  • 3.1s aeglasem kiirendus
  • 37% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Renault ZOE E-Tech

  • 68 km väiksem ulatust
  • 7.2s aeglasem kiirendus
  • 33% väiksem energiakulu

Näita rohkem

KIA e-Niro

  • 8 km väiksem ulatust
  • 3.8s aeglasem kiirendus
  • 60% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford Mustang Mach-E ER AWD

  • 87 km rohkem ulatust
  • 1.6s aeglasem kiirendus
  • 16% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • 101 km väiksem ulatust
  • 7.9s aeglasem kiirendus
  • 27% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Ariya

  • 138 km väiksem ulatust
  • 3.4s aeglasem kiirendus
  • 37% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi Q4 e-tron 35

  • 157 km väiksem ulatust
  • 4.8s aeglasem kiirendus
  • 13% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-Expert VAN

  • 136 km väiksem ulatust
  • 10.1s aeglasem kiirendus
  • 6% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Škoda Enyaq iV 80

  • 47 km rohkem ulatust
  • 4.4s aeglasem kiirendus
  • 23% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mazda MX-30

  • 263 km väiksem ulatust
  • 5.5s aeglasem kiirendus
  • 23% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Lexus UX 300e

  • 158 km väiksem ulatust
  • 3.3s aeglasem kiirendus
  • 24% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford E-Transit VAN

  • 218 km väiksem ulatust
  • 2.2s aeglasem kiirendus
  • 65% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • 63 km väiksem ulatust
  • 0.7s aeglasem kiirendus
  • 4% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Cupra Born

  • 105 km väiksem ulatust
  • 3.1s aeglasem kiirendus
  • 17% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • 194 km väiksem ulatust
  • 7s aeglasem kiirendus
  • 15% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 193 km väiksem ulatust
  • 3.7s aeglasem kiirendus
  • 30% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Vairāk sadaļu