EQS 500 4MATIC

Tagasi

Aku mahutavus: 120.0kWh

Mercedes EQS 500 4MATIC

Tagasi

Aku mahutavus: 120.0 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 107.8 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 588 18 51 900
Elektrum 430 25 45 644

 

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp Sedaan Kiirendus 0-100 km/h 4.8 sec
Istmed 5 Maksimaalne kiirus 210 km/h
Pikkus 5216 mm Maksimaalne võimsus 330 kW (449 PS)
Laius 1926 mm Kogu pöördemoment 855 Nm
Laius peegliega 2125 mm Tühimass (EU) 2615 kg
Kõrgus 1512 mm Kogumass (GVWR) 3060 kg
Veokonks Jah Kaubamaht 610 L
Katuse reelingud Ei Maksimaalne kaubamaht 1770 L

Mksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 445 - 845 km vahele

Marsruut EV-database andmed  Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 570 - 845 - -
Maantee 445 - 580 - -
Kombineeritud 510 - 700 - 430

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 12.8 - 24.2 kWh/100km

Marsruut EV-database andmed  Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 12.8 - 18.9 - 24.5
Maantee 18.6 - 24.2 - 28.0
Kombineeritud 15.4 - 21.1 - 22.0
 

Keskmine energiatarve konstantsel kiirusel 

Kiirus, km/h Elektrum suve test, kWh/100km Elektrum talve test, kWh/100km
50 - 16.2
70 - 20.0
90 - 23.3

Length of test distance: 5 km

Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku kogumaht

120.0 kWh

Aku kasutatav võimsus

107.8 kWh

Aku tüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 400 V
Akuelementide arv 432 Kahesuunaline laadimine (V2L) Pole saadaval
Nimipinge 396 V Kahesuunaline laadimine (V2H) Pole saadaval
Seadistus 108s4p Kahesuunaline laadimine​​​​​​​ (V2G) Pole saadaval
Maksimaalne vahelduvvoolu laadimisvõimsus 11 kW Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus 207 kW
 

Teave vahelduvvoolu laadimismeetodite kohta

Laadimise tüüp  Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimise võimsus Laadimise aeg Laadimise kiirus

Pistikupesa

Type 2 Paremal pool - Taga 2.3 kW 55 tundi 11 km/h

1-faasi 16A

3.7 kW 34 tundi 30 minutit 18 km/h

1-faasi 32A

7.4 kW

17 tundi 15 minutit

35 km/h

3-faasi 16A

11 kW*

11 tundi 45 minutit

51 km/h

3-faasi 32A

22 kW** 11 tundi 45 minutit 51 km/h

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee lehelt: ABB Terra, 11 kW

**Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimise tüüp  Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimise võimsus  Keskmine võimsus  Aeg  Laadimise kiirus 
50 kW DC CCS Paremal pool- Taga 50 kW 50 kW 1 tundi 35 minutit 260 km/h
150kW DC 150 kW 144 kW 33 minutit 770 km/h
300kW DC 207 kW 173 kW 28 minutit 900 km/h

Elektrum Drive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused

Parameetrid 150kW DC laadimine 
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 644 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 135 kW
Aeg 100 km laadimiseks 9 minutit
Laadimisaeg (5->50%) 21 minutit
Laadimisaeg (5->70%) 31 minutit
Laadimisaeg (5->80%) 37 minutit
Laadimisaeg (5->90%) 45 minutit
Laadimisaeg (5->95%) 53 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõitude kaart

Elektriautode võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse konkreetse elektriauto mudeli WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standardandmeid. WLTP standard on välja töötatud ülemaailmselt kogutud sõiduandmete põhjal ja hõlmab sõidusituatsioone nii linnaliikluses kui ka maanteel. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektriauto mudelist ja selle konfiguratsioonist, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric (2021)

  • 104 km väiksem ulatust
  • 3.1s aeglasem kiirendus
  • 28% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 82 km väiksem ulatust
  • 3.7s aeglasem kiirendus
  • 17% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 216 km väiksem ulatust
  • 1.3s aeglasem kiirendus
  • 4% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Vairāk sadaļu