Mercedes EQS 500 4MATIC
Aku mahutavus: 120.0 kWh
Kasutatav aku mahutavus: 107.8 kWh
Ulatus, km | Tõhusus, kWh/100km | Vahelduvvoolu laadimine, km/h | Alalisvoolu laadimine, km/h | |
---|---|---|---|---|
Ametlik | 588 | 18 | 51 | 900 |
Elektrum | 430 | 25 | 45 | 644 |
Aku mahutavus: 120.0kWh
Aku mahutavus: 120.0 kWh
Kasutatav aku mahutavus: 107.8 kWh
Ulatus, km | Tõhusus, kWh/100km | Vahelduvvoolu laadimine, km/h | Alalisvoolu laadimine, km/h | |
---|---|---|---|---|
Ametlik | 588 | 18 | 51 | 900 |
Elektrum | 430 | 25 | 45 | 644 |
Keretüüp | Sedaan | Kiirendus 0-100 km/h | 4.8 sec |
Istmed | 5 | Maksimaalne kiirus | 210 km/h |
Pikkus | 5216 mm | Maksimaalne võimsus | 330 kW (449 PS) |
Laius | 1926 mm | Kogu pöördemoment | 855 Nm |
Laius peegliega | 2125 mm | Tühimass (EU) | 2615 kg |
Kõrgus | 1512 mm | Kogumass (GVWR) | 3060 kg |
Veokonks | Jah | Kaubamaht | 610 L |
Katuse reelingud | Ei | Maksimaalne kaubamaht | 1770 L |
Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 445 - 845 km vahele
Marsruut | EV-database andmed | Elektrum suve test | Elektrum talve test |
---|---|---|---|
Linn | 570 - 845 | - | - |
Maantee | 445 - 580 | - | - |
Kombineeritud | 510 - 700 | - | 430 |
Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.
Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 12.8 - 24.2 kWh/100km
Marsruut | EV-database andmed | Elektrum suve test | Elektrum talve test |
---|---|---|---|
Linn | 12.8 - 18.9 | - | 24.5 |
Maantee | 18.6 - 24.2 | - | 28.0 |
Kombineeritud | 15.4 - 21.1 | - | 22.0 |
Kiirus, km/h | Elektrum suve test, kWh/100km | Elektrum talve test, kWh/100km |
---|---|---|
50 | - | 16.2 |
70 | - | 20.0 |
90 | - | 23.3 |
Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.
Aku kogumaht
Aku kasutatav võimsus
Aku tüüp |
Lithium-ion |
Arhitektuur | 400 V |
Akuelementide arv | 432 | Kahesuunaline laadimine (V2L) | Pole saadaval |
Nimipinge | 396 V | Kahesuunaline laadimine (V2H) | Pole saadaval |
Seadistus | 108s4p | Kahesuunaline laadimine (V2G) | Pole saadaval |
Maksimaalne vahelduvvoolu laadimisvõimsus | 11 kW | Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus | 207 kW |
Laadimise tüüp | Ühenduse tüüp | Pordi asukoht | Laadimise võimsus | Laadimise aeg | Laadimise kiirus |
---|---|---|---|---|---|
Pistikupesa |
Type 2 | Paremal pool - Taga | 2.3 kW | 55 tundi | 11 km/h |
1-faasi 16A |
3.7 kW | 34 tundi 30 minutit | 18 km/h | ||
1-faasi 32A |
7.4 kW |
17 tundi 15 minutit |
35 km/h | ||
3-faasi 16A |
11 kW* |
11 tundi 45 minutit |
51 km/h | ||
3-faasi 32A |
22 kW** | 11 tundi 45 minutit | 51 km/h |
* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee lehelt: ABB Terra, 11 kW
**Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.
Laadimise tüüp | Ühenduse tüüp | Pordi asukoht | Laadimise võimsus | Keskmine võimsus | Aeg | Laadimise kiirus |
50 kW DC | CCS | Paremal pool- Taga | 50 kW | 50 kW | 1 tundi 35 minutit | 260 km/h |
150kW DC | 150 kW | 144 kW | 33 minutit | 770 km/h | ||
300kW DC | 207 kW | 173 kW | 28 minutit | 900 km/h |
Parameetrid | 150kW DC laadimine |
---|---|
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% | 644 km/h |
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) | 135 kW |
Aeg 100 km laadimiseks | 9 minutit |
Laadimisaeg (5->50%) | 21 minutit |
Laadimisaeg (5->70%) | 31 minutit |
Laadimisaeg (5->80%) | 37 minutit |
Laadimisaeg (5->90%) | 45 minutit |
Laadimisaeg (5->95%) | 53 minutit |
Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.
Võrdlusarvutuses kasutatakse konkreetse elektriauto mudeli WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standardandmeid. WLTP standard on välja töötatud ülemaailmselt kogutud sõiduandmete põhjal ja hõlmab sõidusituatsioone nii linnaliikluses kui ka maanteel. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektriauto mudelist ja selle konfiguratsioonist, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.