ID. Buzz

Tagasi

Aku mahutavus: 82.0kWh

Volkswagen ID. Buzz

Tagasi

Aku mahutavus: 82.0 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 77.0 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 410 19 40
Laadimise võimsus: 11kW vahelduvvool
460
Kiirlaadimise võimsus (max): 175 kW alalisvool
Elektrum 310
Kombineeritud (talvel)
24
Kombineeritud (talvel)
42
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
472
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 150 kW alalisvoolu laadimisjaamas

 

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp Väike kaubik Kiirendus 0-100 km/h 10.2 sec
Istmed 5 Maksimaalne kiirus 145 km/h
Pikkus 4712 mm Maksimaalne võimsus 150 kW (204 PS)
Laius 1985 mm Kogu pöördemoment 310 Nm
Laius peeglitega 2212 mm Tühimass (EU) 2486 kg
Kõrgus 1927 mm Kogumass (GVWR) 3000 kg
Veokonks Jah Kaubamaht 1121 L
Katuse reeling Ei Maksimaalne kaubamaht 2123 L

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 235 - 480 km vahele

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 340 - 480 - -
Maantee 235 - 295 - -
Kombineeritud 285 - 370 - 310 Test data
Date: 21.02.2023.
Temperature: -2 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Average consumption: 23.6 kWh/100km

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 16.0 - 32.8 kWh/100km

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 16.0 - 22.6 - 22.0 Test data
Date: 21.02.2023.
Temperature: -2 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Maantee 26.1 - 32.8 - 26.6 Test data
Date: 21.02.2023.
Temperature: -2 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Kombineeritud 20.8 - 27.0 - 22.9 Test data
Date: 21.02.2023.
Temperature: -2 ◦C
Climate: Cloudy, wet
 

Keskmine energiatarve konstantsel kiirusel  Length of the test distance: 5 km

Kiirus, km/h

Elektrum suve test, kWh/100km

Elektrum talve test, kWh/100km
50 - 19.1
70 - 22.8
90 - 27.3

Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku kogumaht

82.0 kWh

Aku kasutatav võimsus

77.0 kWh

Aku tüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 400 V
Akuelementide arv 288 Kahesuunaline laadimine (V2L) Pole saadaval
Nimipinge 350 V Kahesuunaline laadimine​​​​​​​ (V2H) Pole saadaval
Seadistus

90s3p

Kahesuunaline laadimine (V2G) Pole saadaval
Maksimaalne vahelduvvoolu laadimisvõimsus 11 kW Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus 175 kW
 

Teave vahelduvvoolu laadimismeetodite kohta

Laadimise tüüp  Source: EV-database.org

Ühenduse tüüp

Pordi asukoht

Laadimisevõimsus

Laadimise aeg

Laadimise kiirus

Pistikupesa

Type 2 Paremal pool - Taga 2.3 kW 39 tundi 30 minutit 8 km/h

1-faasi 16A

3.7 kW 24 tundi 30 minutit 13 km/h

1-faasi 32A

7.4 kW 12 tundi 15 minutit 27 km/h

3-faasi 16A

11 kW*

8 tundi 15 minutit

40 km/h

3-faasi 32A

22 kW** 8 tundi 15 minutit 40 km/h

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee leheltABB Terra, 11 kW Reminder: the charger is a serious consumer of electricity – make sure the housing is suitable for charging. If necessary, apply for a consultation!

**Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimise tüüp​​​​​​​ Source: EV-database.org

Ühenduse tüüp

Pordi asukoht

Laadimisevõimsus Maximum power provided by charge point. Keskmine võimsus​​​​​​​ Average power provided by charge point over a session from 10% to 80%. Aeg Time needed to charge from 10% to 80%. Laadimise kiirus​​​​​​​ Average charging speed over a session from 10% to 80%.
50 kW DC CCS Paremal pool - Taga 50 kW 50 kW 1 tundi 8 minutit 200 km/h
100 kW DC 100 kW 85 kW 40 minutit 340 km/h
150 kW DC 150 kW 105 kW 32 minutit 430 km/h
175 kW DC 175 kW 115 kW 30 minutit 460 km/h
350 kW DC 175 kW* 115 kW 30 minutit 460 km/h

* Piiratud sõiduki laadimisvõimalustega

Elektrum Drive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused

Parameetrid 150kW DC laadimine  The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 150 kW DC charging station in Rīga, 4 Muitas Street. The calculations assume an average consumption of 22.9 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 472 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 100 kW
Aeg 100 km laadimiseks 13 minutit
Laadimisaeg (5->50%) 17 minutit
Laadimisaeg (5->70%) 29 minutit
Laadimisaeg (5->80%) 35 minutit
Laadimisaeg (5->90%) 42 minutit
Laadimisaeg (5->95%) 47 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõitude kaart

Elektriautode võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse konkreetse elektriauto mudeli WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standardandmeid. WLTP standard on välja töötatud ülemaailmselt kogutud sõiduandmete põhjal ja hõlmab sõidusituatsioone nii linnaliikluses kui ka maanteel. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektriauto mudelist ja selle konfiguratsioonist, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric (2021)

  • 74 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 30% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 96 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 19% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 38 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 2% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.5 GTX

  • 70 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 15% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Audi e-tron GT quattro

  • 77 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 7% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW iX3

  • 43 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 13% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-Rifter Standard

  • 141 km väiksem ulatust
  • 1.5s aeglasem kiirendus
  • 11% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 76 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 28% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • 53 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 4% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.3 Pro (2021-2022)

  • 4 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 26% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Mokka-e

  • 92 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 24% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 63 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 31% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • 178 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 3% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ 5 Long Range

  • 41 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 18% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Fiat 500e

  • 98 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 36% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ Electric

  • 99 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 35% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-2008 SUV

  • 92 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 24% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 76 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 28% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 5 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 4% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW i3 120 Ah

  • 102 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 35% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Renault ZOE E-Tech

  • 15 km väiksem ulatust
  • 1.2s aeglasem kiirendus
  • 30% väiksem energiakulu

Näita rohkem

KIA e-Niro

  • 45 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 59% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford Mustang Mach-E ER AWD

  • 140 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 12% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • 48 km väiksem ulatust
  • 1.9s aeglasem kiirendus
  • 32% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Ariya

  • 85 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 43% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi Q4 e-tron 35

  • 104 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 10% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-Expert VAN

  • 83 km väiksem ulatust
  • 4.1s aeglasem kiirendus
  • 11% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Škoda Enyaq iV 80

  • 100 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 20% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mazda MX-30

  • 210 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 20% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Lexus UX 300e

  • 105 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 21% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford E-Transit VAN

  • 165 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 72% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • 10 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • Sarnane energiatarbimine

Näita rohkem

Cupra Born

  • 52 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 14% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • 141 km väiksem ulatust
  • 1s aeglasem kiirendus
  • 11% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 140 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 27% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Vairāk sadaļu