ID.3 Pro (2021-2022)

Tagasi

Aku mahutavus: 62.0kWh

Volkswagen ID.3 Pro (2021-2022)

Tagasi

Aku mahutavus: 62.0 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 58.0 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 414 14 56
Laadimise võimsus: 11 kW vahelduvvool
490
Kiirlaadimise võimsus (max): 128 kW alalisvool
Elektrum 338
Kombineeritud (suvel)
15
Kombineeritud (suvel)
69
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
308
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 50 kW alalisvoolu laadimisjaamas

 

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp Luukpära Kiirendus 0-100 km/h 9.6 sec
Istmed 5 Maksimaalne kiirus 160 km/h
Pikkus 4261 mm Maksimaalne võimsus 107 kW (145 PS)
Laius 1809 mm Kogu pöördemoment 275 Nm
Laius peeglitega 2070 mm  Tühimass (EU) 1812 kg
Kõrgus 1568 mm Kogumass (GVWR) 2270 kg
Veokonks Pole andmeid Kaubamaht 385 L
Katuse reelingud Ei Maksimaalne kaubamaht 1267 L

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 250 - 520 km vahele

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 340 - 520 - -
Maantee 250 - 325 - -
Kombineeritud 295 - 405 338 Test data
Date: 07.09.2021.
Temperature: 18-20◦C
Climate: Clear, dry
Average consumption: 14.9 kWh/100km            
285 Test data
Date: 05.01.2022.
Temperature: 1◦C
Climate: Clear, dry
Average consumption: 18.4 kWh/100km

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 11.2 - 23.2 kWh/100km

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 11.2 - 17.1 15.2 Test data
Date: 07.09.2021.
Temperature: 18-19◦C
Climate: Claudy, dry
18.3 Test data
Date: 04.01.2022.
Temperature: 3 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Maantee 17.8 - 23.2 17.3 Test data
Date: 06.09.2021.
Temperature: 14-15◦C
Climate: Clear, dry
21.6 Test data
Date: 06.01.2022.
Temperature: -2 ◦C
Climate: Cloudy, wet
 
Kombineeritud 14.3 - 19.7 14.3 Test data
Date: 07.09.2021.
Temperature: 18-20◦C
Climate: Clear, dry
17.5 Test data
Date: 05.01.2022.
Temperature: 1 ◦C
Climate: Clear, dry
 

Keskmine energiatarve konstantsel kiirusel  Length of the test distance: 5 km

Kiirus, km/h Elektrum suve test, kWh/100km Elektrum talve test, kWh/100km
50 10.2 14.1
70 13.5 16.4
90 17.1 19.9

Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku kogumaht

62.0 kWh

Aku kasutatav võimsus

58.0 kWh

Aku tüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 400 V
Akuelementide arv 216 Kahesuunaline laadimine (V2L) Pole saadaval
Nimipinge 400 V Kahesuunaline laadimine (V2H) Pole saadaval
Seadistus 108s2p Kahesuunaline laadimine​​​​​​​ (V2G) Pole saadaval
Maksimaalne vaheduvvoolu laadimisvõimsus 11 kW Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus 124 kW
 

Teave vahelduvvoolu laadimismeetodite kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimisevõimsus Laadimise aeg Laadimise kiirus

Pistikupesa

Type 2 Paremal pool - Taga 2.3 kW 29 tundi 45 minutit 12 km/h

1-faasi 16A

3.7 kW 18 tundi 30 minutit 19 km/h

1-faasi 32A

7.4 kW 9 tundi 15 minutit 38 km/h

3-faasi 16A

11 kW*

6 tundi 15 minutit

56 km/h

3-faasi 32A

22 kW** 6 tundi 15 minutit 56 km/h

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee lehelt: ABB Terra, 11 kW Reminder: the charger is a serious consumer of electricity – make sure the housing is suitable for charging. If necessary, apply for a consultation!

** Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimisevõimsus Maximum power provided by charge point. Keskmine võimsus Average power provided by charge point over a session from 10% to 80%. Aeg Time needed to charge from 10% to 80%. Laadimise kiirus Average charging speed over a session from 10% to 80%.
50 kW DC CCS Paremal pool - Taga 50 kW 50 kW 51 minutit 280 km/h
150 kW DC 124 kW 82 kW 31 minutit 470 km/h

Elektrum Drive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused

Parameetrid 50kW DC laadimine The charging data shown in the table were obtained at the Elektrum Drive 50 kW DC charging station in Jūrmala, 4 Jomas Street. The calculations assume an average consumption of 14.9 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 308 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 45 kW
Aeg 100 km laadimiseks 20 minutit
Laadimisaeg (5->50%) 30 minutit
Laadimisaeg (5->70%) 44 minutit
Laadimisaeg (5->80%) 51 minutit
Laadimisaeg (5->90%) 1 tundi 1 minutit
Laadimisaeg (5->95%) 1 tundi 8 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõitude kaart

Elektriautode võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse konkreetse elektriauto mudeli WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standardandmeid. WLTP standard on välja töötatud ülemaailmselt kogutud sõiduandmete põhjal ja hõlmab sõidusituatsioone nii linnaliikluses kui ka maanteel. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektriauto mudelist ja selle konfiguratsioonist, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric (2021)

  • 70 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 6% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 92 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 9% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 42 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 36% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.5 GTX

  • 66 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 14% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi e-tron GT quattro

  • 73 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 25% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID. Buzz

  • 4 km väiksem ulatust
  • 0.6s aeglasem kiirendus
  • 34% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX3

  • 39 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 16% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Rifter Standard

  • 145 km väiksem ulatust
  • 2.1s aeglasem kiirendus
  • 19% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 80 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 4% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • 49 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 40% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Opel Mokka-e

  • 96 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 1% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 67 km väiksem ulatust
  • 0.1s aeglasem kiirendus
  • 7% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • 174 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 31% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Hyundai IONIQ 5 Long Range

  • 37 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 11% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Fiat 500e

  • 102 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 14% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ Electric

  • 103 km väiksem ulatust
  • 0.1s aeglasem kiirendus
  • 12% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-2008 SUV

  • 96 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 1% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 80 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 4% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 1 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 29% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW i3 120 Ah

  • 106 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 12% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Renault ZOE E-Tech

  • 19 km väiksem ulatust
  • 1.8s aeglasem kiirendus
  • 6% väiksem energiakulu

Näita rohkem

KIA e-Niro

  • 41 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 44% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford Mustang Mach-E ER AWD

  • 136 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 18% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • 52 km väiksem ulatust
  • 2.5s aeglasem kiirendus
  • 78% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Ariya

  • 89 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 91% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi Q4 e-tron 35

  • 108 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 21% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Expert VAN

  • 87 km väiksem ulatust
  • 4.7s aeglasem kiirendus
  • 49% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Škoda Enyaq iV 80

  • 96 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 8% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mazda MX-30

  • 214 km väiksem ulatust
  • 0.1s aeglasem kiirendus
  • 7% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Lexus UX 300e

  • 109 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 6% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Ford E-Transit VAN

  • 169 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 131% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • 14 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 34% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Cupra Born

  • 56 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 16% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • 145 km väiksem ulatust
  • 1.6s aeglasem kiirendus
  • 19% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 144 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 2% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Vairāk sadaļu