IONIQ 5 Long Range

Tagasi

Aku mahutavus: 72.6kWh

Hyundai IONIQ 5 Long Range

Tagasi

Aku mahutavus: 72.6 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 70.0 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 451 16 49
Laadimise võimsus: 11kW vahelduvvool
930
Kiirlaadimise võimsus (max): 221 kW alalisvool
Elektrum 425
Kombineeritud (suvel)
16
Kombineeritud (suvel)
48
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
753
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 150 kW alalisvoolu laadimisjaamas

 

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp SUV Kiirendus 0-100 km/h 7.4 sec
Istmed 5 Maksimaalne kiirus 185 km/h
Pikkus 4635 mm Maksimaalne võimsus 160 kW (218 PS)
Laius 1890 mm Kogu pöördemoment 350 Nm
Laius peeglitega 2152 mm Tühimass (EU) 1985 kg
Kõrgus 1605 mm Kogumass (GVWR) 2430 kg
Veokonks Yes Kaubamaht 531 L
Katusereelingud No Maksimaalne kaubamaht 1591 L

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 380 - 555 km vahele

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 375 - 555 - -
Maantee 270 - 345 - -
Kombineeritud 320 - 430 425 Test data
Date: 05.09.2022. - 06.09.2022.
Temperature: 15 ◦C
Climate: Cloudy, dry
Average consumption: 16.1 kWh/100km
342 Test data
Date: 07.02.2022.-08.02.2022.
Temperature: 1 ◦C
Climate: Cloudy, wet, snow
Average consumption: 19.3 kWh/100km

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbmine, kWh/km

Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 12.6 - 25.9 kWh/100km

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 12.6 - 18.7 14.3 Test data
Date: 05.09.2022.
Temperature: 16 ◦C
Climate: Cloudy, dry 
18.9 Test data
Date: 08.02.2022.
Temperature: 1 ◦C
Climate: Cloudy, dry
Maantee

20.3 - 25.9

20.0 Test data
Date: 07.09.2022.
Temperature: 16 ◦C
Climate: Cloudy, dry 
23.1 Test data
Date: 09.02.2022.
Temperature: 2 ◦C
Climate: Cloudy, dry
Kombineeritud 16.3 - 21.9 16.4 Test data
Date: 05.09.2022.
Temperature: 15 ◦C
Climate: Cloudy, dry 
20.8 Test data
Date: 07.02.2022.
Temperature: 1 ◦C
Climate: Cloudy, wet, snow
 

Keskmine energiatarve konstantsel kiirusel  Length of the test distance: 5 km

Kiirus, km/h Elektrum suve test, kWh/100km Elektrum talve test, kWh/100km
50 12.9 15.2
70 14.5 18.7
90 20.3 22.5

Length of test distance: 5 km

Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku kogumaht

72.6 kWh

Aku kasutatav võimsus

70.0 kWh

Aku tüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 800 V
Akuelementide arv 360 Kahesuunaline laadimine (V2L) Saadaval (3.6 kW AC)
Nimipinge 653 V Kahesuunaline laadimine (V2H)

Pole saadaval

Seadistus 180s2p Kahesuunaline laadimine (V2G)

Pole saadaval

Maksimaalne vahelduvvool laadimisvõimsus 11 kW Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus 221 kW
 

Teave vahelduvvoolu laadimismeetodite kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimisevõimsus Laadimise aeg Laadimise kiirus

Pistikupesa

Type 2 Paremal pool - taga 2.3 kW 36 tundi 10 km/h

1-faasi 16A

3.7 kW 22 tundi 15 minutit 17 km/h

1-faasi 32A

7.4 kW 11 tundi 15 minutit 33 km/h

3-faasi 16A

11 kW*

7 tundi 30 minutit

49 km/h

3-faasi 32A

22 kW** 7 tundi 30 minutit 49 km/h

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee lehelt: ABB Terra, 11 kW Reminder: the charger is a serious consumer of electricity – make sure the housing is suitable for charging. If necessary, apply for a consultation!

**Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimisevõimsus Maximum power provided by charge point. Keskmine võimsus Average power provided by charge point over a session from 10% to 80%. Aeg Time needed to charge from 10% to 80%. Laadimise kiirus Average charging speed over a session from 10% to 80%.
50 kW DC CCS Paremal pool - taga 50 kW 50 kW 1 tundi 2 minutit 250 km/h
150 kW DC 150 kW 145 kW 21 minutit 740 km/h
300 kW DC 221 kW 185 kW 17 minutit 910 km/h

Elektrum Drive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused

Parameetrid 50kW DC laadimine The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 50 kW DC charging station in Jūrmala, 4 Jomas Street. The calculations assume an average consumption of 20.8 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive. 150kW DC laadimine The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 150 kW DC charging station in Rīga, 12 P.Brieža Street. The calculations assume an average consumption of 16.4 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 222 km/h 753 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 46 kW 131 kW
Aeg 100 km laadimiseks 27 minutit 8 minutit
Laadimisaeg (5->50%) 45 minutit 17 minutit
Laadimisaeg (5->70%) 1 tundi 6 minutit 24 minutit
Laadimisaeg (5->80%) 1 tundi 16 minutit 28 minutit
Laadimisaeg (5->90%) 1 tundi 27 minutit 34 minutit
Laadimisaeg (5->95%) 1 tundi 35 minutit 40 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõitude kaart

Elektriautode võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse konkreetse elektriauto mudeli WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standardandmeid. WLTP standard on välja töötatud ülemaailmselt kogutud sõiduandmete põhjal ja hõlmab sõidusituatsioone nii linnaliikluses kui ka maanteel. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektriauto mudelist ja selle konfiguratsioonist, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric (2021)

  • 33 km rohkem ulatust
  • 0.5s aeglasem kiirendus
  • 15% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 55 km rohkem ulatust
  • 1.1s aeglasem kiirendus
  • 2% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 79 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 23% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.5 GTX

  • 29 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 3% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi e-tron GT quattro

  • 36 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 13% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID. Buzz

  • 41 km väiksem ulatust
  • 2.8s aeglasem kiirendus
  • 21% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX3

  • 2 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 5% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Rifter Standard

  • 182 km väiksem ulatust
  • 4.3s aeglasem kiirendus
  • 8% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 117 km väiksem ulatust
  • 0.7s aeglasem kiirendus
  • 13% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • 12 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 26% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.3 Pro (2021-2022)

  • 37 km väiksem ulatust
  • 2.2s aeglasem kiirendus
  • 10% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Mokka-e

  • 133 km väiksem ulatust
  • 1.6s aeglasem kiirendus
  • 8% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 104 km väiksem ulatust
  • 2.3s aeglasem kiirendus
  • 16% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • 137 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 18% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Fiat 500e

  • 139 km väiksem ulatust
  • 1.6s aeglasem kiirendus
  • 23% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ Electric

  • 140 km väiksem ulatust
  • 2.3s aeglasem kiirendus
  • 21% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-2008 SUV

  • 133 km väiksem ulatust
  • 1.1s aeglasem kiirendus
  • 8% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 117 km väiksem ulatust
  • 0.7s aeglasem kiirendus
  • 13% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 36 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 17% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW i3 120 Ah

  • 143 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 21% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Renault ZOE E-Tech

  • 56 km väiksem ulatust
  • 4s aeglasem kiirendus
  • 15% väiksem energiakulu

Näita rohkem

KIA e-Niro

  • 4 km rohkem ulatust
  • 0.6s aeglasem kiirendus
  • 50% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford Mustang Mach-E ER AWD

  • 99 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 6% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • 89 km väiksem ulatust
  • 4.7s aeglasem kiirendus
  • 61% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Ariya

  • 126 km väiksem ulatust
  • 0.2s aeglasem kiirendus
  • 73% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi Q4 e-tron 35

  • 145 km väiksem ulatust
  • 1.6s aeglasem kiirendus
  • 10% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Expert VAN

  • 124 km väiksem ulatust
  • 6.9s aeglasem kiirendus
  • 34% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Škoda Enyaq iV 80

  • 59 km rohkem ulatust
  • 1.2s aeglasem kiirendus
  • 3% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mazda MX-30

  • 251 km väiksem ulatust
  • 2.3s aeglasem kiirendus
  • 3% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Lexus UX 300e

  • 146 km väiksem ulatust
  • 0.1s aeglasem kiirendus
  • 5% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford E-Transit VAN

  • 206 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 108% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • 51 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 21% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Cupra Born

  • 93 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 5% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • 182 km väiksem ulatust
  • 3.8s aeglasem kiirendus
  • 8% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 181 km väiksem ulatust
  • 0.5s aeglasem kiirendus
  • 12% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Vairāk sadaļu