Kona Electric (2021)

Tagasi

Aku mahutavus: 67.5kWh

Hyundai Kona Electric (2021)

Tagasi

Aku mahutavus: 67.5 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 64.0 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 484 13 56
Laadimise võimsus: 11 kW vahelduvvool
370
Kiirlaadimise võimsus (max): 77 kW alalisvool
Elektrum 512
Kombineeritud (suvel)
13
Kombineeritud (suvel)
82
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
366
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 50 kW alalisvoolu laadimisjaamas

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp SUV Kiirendus 0-100 km/h 7.9 sec
Istmed 5 Maksimaalne kiirus 167 km/h
Pikkus 4205 mm Maksimaalne võimsus 150 kW (204 PS)
Laius 1800 mm Kogu pöördemoment 395 Nm
Laius peeglitega 2070 mm  Tühimass (EU) 1760 kg
Kõrgus 1570 mm Kogumass (GVWR) 2170 kg
Veokonks Jah Kaubamaht 332 L
Katuse reelingud Jah Maksimaalne kaubamaht 1114 L

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 280 - 595 km vahele

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 390 - 595 - -
Maantee 280 - 365 - -
Kombineeritud 335 - 460 512 Test data
Date: 30.08.2021.
Temperature: 17-18◦C
Climate: Claudy, dry
Average consumption: 12.6 kWh/100km
408 Test data
Date: 10.02.2022.-11.02.2022.
Temperature: +4 ◦C
Climate: Clear, dry
Average consumption: 15.4 kWh/100km
 

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 10.8 - 22.9 kWh/100km

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test

Elektrum talve test

Linn 10.8 - 16.4 12.3 Test data
Date: 31.08.2021.
Temperature: 18-19◦C
Climate: Claudy, dry
14.8 Test data
Date: 10.02.2022.
Temperature: +4 ◦C
Climate: Clear, dry
Maantee 17.5 - 22.9 14.8 Test data
Date: 30.08.2021.
Temperature: 17-18◦C
Climate: Claudy, dry
19.2 Test data
Date: 11.02.2022.
Temperature: +3 ◦C
Climate: Cloudy, dry
Kombineeritud 13.9 - 19.1 12.1 Test data
Date: 30.08.2021.
Temperature: 17-18◦C
Climate: Claudy, dry
15.3 Test data
Date: 10.02.2022.
Temperature: +4 ◦C
Climate: Clear, dry
 

Keskmine energiatarve konstantsel kiirusel  Length of the test distance: 5 km

Kiirus, km/h Elektrum suve test, kWh/100km Elektrum talve test, kWh/100km
50 8.3 11.7
70 11.9 15.3
90 14.9 18.5

Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku kogumaht

67.5 kWh

Aku kasutatav võimsus

64.0 kWh

Aku tüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 400 V
Akuelementide arv 294 Kahesuunaline laadimine (V2L) Pole saadaval
Nimipinge 356 V Kahesuunaline laadimine (V2H) Pole saadaval
Seadistus 98s3p Kahesuunaline laadimine (V2G) Pole saadaval
Maksimaalne vahelduvvoolu laadimisvõimsus 11 kW Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus 77 kW
 

Teave vahelduvvoolu laadimismeetodite kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimise võimsus Laadimise aeg Laadimise kiirus

Pistikupesa

Type 2 Paremal pool - Taga 2.3 kW 32 tundi 45 minutit 12 km/h

1-faasi 16A

3.7 kW 20 tundi 30 minutit 19 km/h

1-faasi 32A

7.4 kW 10 tundi 15 minutit 39 km/h

3-faasi 16A

11 kW*

7 tundi

56 km/h

3-faasi 32A

22 kW** 7 tundi 56 km/h

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee lehelt: ABB Terra, 11 kW Reminder: the charger is a serious consumer of electricity – make sure the housing is suitable for charging. If necessary, apply for a consultation!

** Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimise võimsus Maximum power provided by charge point. Keskmine võimsus Average power provided by charge point over a session from 10% to 80%. Aeg Time needed to charge from 10% to 80%. Laadimise kiirus Average charging speed over a session from 10% to 80%.
50 kW DC CCS Paremal pool - Taga 49 kW 45 kW 1 tund 3 minutit 260 km/h
175 kW DC 77 kW 64 kW 44 minutit 370 km/h

Elektrum Drive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused

Parameetrid 50kW DC laadimine The charging data shown in the table were obtained at the Elektrum Drive 50 kW DC charging station in Jūrmala, 4 Jomas Street. The calculations assume an average consumption of 12.6 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 366 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 43 kW
Aeg 100 km laadimiseks 16 minutit
Laadimisaeg (5->50%) 39 minutit
Laadimisaeg (5->70%) 58 minutit
Laadimisaeg (5->80%) 1 tund 9 minutit
Laadimisaeg (5->90%) 1 tund 25 minutit
Laadimisaeg (5->95%) 1 tund 34 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõitude kaart

Elektriautode võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse konkreetse elektriauto mudeli WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standardandmeid. WLTP standard on välja töötatud ülemaailmselt kogutud sõiduandmete põhjal ja hõlmab sõidusituatsioone nii linnaliikluses kui ka maanteel. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektriauto mudelist ja selle konfiguratsioonist, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 22 km rohkem ulatust
  • 0.6s aeglasem kiirendus
  • 15% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 112 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 45% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.5 GTX

  • 4 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 21% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi e-tron GT quattro

  • 3 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 33% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID. Buzz

  • 74 km väiksem ulatust
  • 2.3s aeglasem kiirendus
  • 42% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX3

  • 31 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 23% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Rifter Standard

  • 215 km väiksem ulatust
  • 3.8s aeglasem kiirendus
  • 27% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 150 km väiksem ulatust
  • 0.2s aeglasem kiirendus
  • 2% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • 21 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 48% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.3 Pro (2021-2022)

  • 70 km väiksem ulatust
  • 1.7s aeglasem kiirendus
  • 6% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Opel Mokka-e

  • 166 km väiksem ulatust
  • 1.1s aeglasem kiirendus
  • 8% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 137 km väiksem ulatust
  • 1.8s aeglasem kiirendus
  • 2% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • 104 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 39% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Hyundai IONIQ 5 Long Range

  • 33 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 17% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Fiat 500e

  • 172 km väiksem ulatust
  • 1.1s aeglasem kiirendus
  • 9% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ Electric

  • 173 km väiksem ulatust
  • 1.8s aeglasem kiirendus
  • 7% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-2008 SUV

  • 166 km väiksem ulatust
  • 0.6s aeglasem kiirendus
  • 8% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 150 km väiksem ulatust
  • 0.2s aeglasem kiirendus
  • 2% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 69 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 37% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW i3 120 Ah

  • 176 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 7% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Renault ZOE E-Tech

  • 89 km väiksem ulatust
  • 3.5s aeglasem kiirendus
  • Sarnane energiatarbimine

Näita rohkem

KIA e-Niro

  • 29 km väiksem ulatust
  • 0.1s aeglasem kiirendus
  • 41% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford Mustang Mach-E ER AWD

  • 66 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 25% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • 122 km väiksem ulatust
  • 4.2s aeglasem kiirendus
  • 89% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Ariya

  • 159 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 103% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi Q4 e-tron 35

  • 178 km väiksem ulatust
  • 1.1s aeglasem kiirendus
  • 29% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Expert VAN

  • 157 km väiksem ulatust
  • 6.4s aeglasem kiirendus
  • 58% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Škoda Enyaq iV 80

  • 26 km rohkem ulatust
  • 0.7s aeglasem kiirendus
  • 14% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mazda MX-30

  • 284 km väiksem ulatust
  • 1.8s aeglasem kiirendus
  • 14% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Lexus UX 300e

  • 179 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 12% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Ford E-Transit VAN

  • 239 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 145% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • 84 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 42% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Cupra Born

  • 126 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 23% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • 215 km väiksem ulatust
  • 3.3s aeglasem kiirendus
  • 27% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 214 km väiksem ulatust
  • 0s aeglasem kiirendus
  • 4% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Vairāk sadaļu