UX 300e

Tagasi

Aku mahutavus: 54.3kWh

Lexus UX 300e

Tagasi

Aku mahutavus: 54.3 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 45.0 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 305 15 28
Laadimise võimsus: 6.6 kW vahelduvvool
150
Kiirlaadimise võimsus (max): 35 kW alalisvool
Elektrum 285
Kombineeritud (suvel)
16
Kombineeritud (suvel)
40
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
229
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 150 kW alalisvoolu laadimisjaamas

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp SUV Kiirendus 0-100 km/h 7.5 sec
Istmed 5 Maksimaalne kiirus 160 km/h
Pikkus 4495 mm Maksimaalne võimsus 150 kW (204 PS)
Laius 1840 mm Kogu pöördemoment 300 Nm
Laius peeglitega 2078 mm Tühimass (EU) 1860 kg
Kõrgus 1545 mm Kogumass (GVWR) 2245 kg
Veokonks Pole andmeid Kaubamaht 367 L
Katuse reelingud Jah Maksimaalne kaubamaht Pole andmeid

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 165 - 350 km vahele

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 235 - 350 - -
Maantee 165 - 210 - -
Kombineeritud 200 - 270 285 Test data
Date: 29.06.2023.
Temperature: +23 ◦C
Climate: Sunny, dry
Average consumption: 16.3 kWh/100km
190 Test data
Date: 23.01.2023.
Temperature: -2 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Average consumption: 20.2 kWh/100km

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 12.9 - 27.3 kWh/100km

Marsruut EV-database data Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 12.9 - 19.1 14.2 Test data
Date: 29.06.2023.
Temperature: +23 ◦C
Climate: Sunny, dry
19.0 Test data
Date: 23.01.2023.
Temperature: 0 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Maantee 21.4 - 27.3 18.5 Test data
Date: 30.06.2023.
Temperature: +24 ◦C
Climate: Sunny, dry
 
26.8 Test data
Date: 24.01.2023.
Temperature: -2 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Kombineeritud 16.7 - 22.5 15.0 Test data
Date: 29.06.2023.
Temperature: +21 ◦C
Climate: Sunny, dry
 
21.4 Test data
Date: 23.01.2023.
Temperature: -2 ◦C
Climate: Cloudy, wet
 

Keskmine energiatarve konstantsel kiirusel  Length of the test distance: 5 km

Kiirus, km/h

Elektrum suve test, kWh/100km

Elektrum talve test, kWh/100km
50 10.3 16.5
70 12.5 19.6
90 17.0 25.7

Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku kogumaht

54.3 kWh

Aku kasutatav võimsus

45.0 kWh

Aku tüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 400 V
Akuelementide arv 288 Kahesuunaline laadimine (V2L) Pole saadaval
Nimipinge 355 V Kahesuunaline laadimine (V2H) Pole saadaval
Seadistus 96s2p Kahesuunaline laadimine (V2G) Pole saadaval
Maksimaalne vaheduvvoolu laadimisvõimsus 6.6 kW Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus 35 kW
 

Teave vahelduvvoolu laadimismeetodite kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimise võimsus Laadimise aeg Laadimise kiirus

Pistikupesa

Type 2 Paremal pool - Taga 2.3 kW

23 tundi 15 minutit

10 km/h

1-faasi 16A

3.7 kW 14 tundi 30 minutit 16 km/h

1-faasi 32A

6.6 kW* 8 tundi 15 minutit 28 km/h

3-faasi 16A

3.7 kW*

14 tundi 30 minutit

16 km/h

3-faasi 32A

6.6 kW*

8 tundi 15 minutit

28 km/h

** Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimise võimsus Maximum power provided by charge point. Keskmine võimsus Average power provided by charge point over a session from 10% to 80%. Aeg Time needed to charge from 10% to 80%. Laadimise kiirus Average charging speed over a session from 10% to 80%.
50 kW DC CHAdeMO Paremal pool - Taga 35 kW 32 kW 1 tund 2 minutit 150 km/h

Elektrum Drive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused

Parameetrid 150kW DC laadimine talvel The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 150kW DC charging station in Rīga, 12 Pulkveža Brieža Street. The calculations assume an average consumption of 21.4 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive. 50kW DC laadimine suvel The charging data shown in the table were obtained at the Elektrum Drive 50kW DC charging station in Jūrmala, 4 Jomas Street. The calculations assume an average consumption of 15.0 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive. 
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 113 km/h 229 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 24 kW 38 kW
Aeg 100 km laadimiseks 53 minutit 26 minutit
Laadimisaeg (5->50%) 46 minutit 28 minutit
Laadimisaeg (5->70%) 1 tund 9 minutit 42 minutit
Laadimisaeg (5->80%) 1 tund 22 minutit 49 minutit
Laadimisaeg (5->90%) 1 tund 37 minutit 57 minutit
Laadimisaeg (5->95%) 2 tundi 1 tund 4 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõitude kaart

Elektriautode võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse konkreetse elektriauto mudeli WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standardandmeid. WLTP standard on välja töötatud ülemaailmselt kogutud sõiduandmete põhjal ja hõlmab sõidusituatsioone nii linnaliikluses kui ka maanteel. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektriauto mudelist ja selle konfiguratsioonist, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric (2021)

  • 179 km rohkem ulatust
  • 0.4s aeglasem kiirendus
  • 11% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 201 km rohkem ulatust
  • 1s aeglasem kiirendus
  • 3% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 67 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 29% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.5 GTX

  • 175 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 8% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi e-tron GT quattro

  • 182 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 18% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID. Buzz

  • 105 km rohkem ulatust
  • 2.7s aeglasem kiirendus
  • 27% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX3

  • 148 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 10% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Rifter Standard

  • 36 km väiksem ulatust
  • 4.2s aeglasem kiirendus
  • 13% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 29 km rohkem ulatust
  • 0.6s aeglasem kiirendus
  • 9% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • 158 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 32% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.3 Pro (2021-2022)

  • 109 km rohkem ulatust
  • 2.1s aeglasem kiirendus
  • 5% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Mokka-e

  • 13 km rohkem ulatust
  • 1.5s aeglasem kiirendus
  • 4% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 42 km rohkem ulatust
  • 2.2s aeglasem kiirendus
  • 12% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • 283 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 24% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Hyundai IONIQ 5 Long Range

  • 146 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 5% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Fiat 500e

  • 7 km rohkem ulatust
  • 1.5s aeglasem kiirendus
  • 19% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ Electric

  • 6 km rohkem ulatust
  • 2.2s aeglasem kiirendus
  • 17% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-2008 SUV

  • 13 km rohkem ulatust
  • 1s aeglasem kiirendus
  • 4% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 29 km rohkem ulatust
  • 0.6s aeglasem kiirendus
  • 9% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 110 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 22% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW i3 120 Ah

  • 3 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 17% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Renault ZOE E-Tech

  • 90 km rohkem ulatust
  • 3.9s aeglasem kiirendus
  • 11% väiksem energiakulu

Näita rohkem

KIA e-Niro

  • 150 km rohkem ulatust
  • 0.5s aeglasem kiirendus
  • 47% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford Mustang Mach-E ER AWD

  • 245 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 11% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • 57 km rohkem ulatust
  • 4.6s aeglasem kiirendus
  • 68% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Ariya

  • 20 km rohkem ulatust
  • 0.1s aeglasem kiirendus
  • 81% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi Q4 e-tron 35

  • 1 km rohkem ulatust
  • 1.5s aeglasem kiirendus
  • 15% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Expert VAN

  • 22 km rohkem ulatust
  • 6.8s aeglasem kiirendus
  • 41% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Škoda Enyaq iV 80

  • 205 km rohkem ulatust
  • 1.1s aeglasem kiirendus
  • 2% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mazda MX-30

  • 105 km väiksem ulatust
  • 2.2s aeglasem kiirendus
  • 1% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Ford E-Transit VAN

  • 60 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 118% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • 95 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 27% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Cupra Born

  • 53 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 9% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • 36 km väiksem ulatust
  • 3.7s aeglasem kiirendus
  • 13% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 35 km väiksem ulatust
  • 0.4s aeglasem kiirendus
  • 7% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Vairāk sadaļu