XC40 Recharge Twin Pure Electric

Tagasi

Aku mahutavus: 78.0kWh

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

Tagasi

Aku mahutavus: 78.0 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 75.0 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 400 19 42
Laadimise võimsus: 11kW vahelduvvool
440
Kiirlaadimise võimsus (max): 151 kW alalisvool
Elektrum 360
Kombineeritud (suvel)
20
Kombineeritud (suvel)
47
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
230
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 50 kW alalisvoolu laadimisjaamas

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp SUV Kiirendus 0-100 km/h 4.9 sec
Istmed 5 Maksimaalne kiirus 180 km/h
Pikkus 4425 mm Maksimaalne võimsus 300 kW (408 PS)
Laius 1873 mm Kogu pöördemoment 660 Nm
Laius peeglitega 2034 mm Tühimass (EU) 2188 kg
Kõrgus 1652 mm Kogumass (GVWR) 2650 kg
Veokonks Jah Kaubamaht 419 L
Katuse reelingud Jah Maksimaalne kaubamaht 1295 L

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 120 - 250 km vahele

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 170 - 250 - -
Maantee 120 - 150 - -
Kombineeritud 140 - 195 190 Test data
Date: 25.10.2022.
Temperature: 10 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Average consumption: 15.6 kWh/100km
155 Test data
Date: 12.01.2023.
Temperature: 1 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Average consumption: 17.2 kWh/100km

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 12.0 - 25.0 kWh/100km

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum sügis test Elektrum talve test
Linn 12.0 - 17.6 14.6 Test data
Date: 26.10.2022.
Temperature: 10 ◦C
Climate: Cloudy, wet  
17.1 Test data
Date: 12.01.2023.
Temperature: 1 ◦C
Climate: Cloudy, wet 
Maantee 20.0 - 25.0 19.4 Test data
Date: 24.10.2022.
Temperature: 9 ◦C
Climate: Cloudy, wet 
21.5 Test data
Date: 11.01.2023.
Temperature: 0 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Kombineeritud 15.4 - 21.4 15.6 Test data
Date: 25.10.2022.
Temperature: 10 ◦C
Climate: Cloudy, wet 
17.2 Test data
Date: 12.01.2023.
Temperature: 1 ◦C
Climate: Cloudy, wet 
 

Keskmine energiatarve konstantsel kiirusel  Length of the test distance: 5 km

Kiirus, km/h Elektrum sügis test, kWh/100km Elektrum talve test, kWh/100km
50 10.6 13.1
70 14.0 16.3
90 15.9 20.0

Length of test distance: 5 km

Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku kogumaht

78.0 kWh

Aku kasutatav võimsus

75.0 kWh

Aku tüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 400 V
Akuelementide arv 324 Kahesuunaline laadimine (V2L) Pole saadaval
Nimipinge 400 V Kahesuunaline laadimine​​​​​​​ (V2H) Pole saadaval
Seadistus 108s3p Kahesuunaline laadimine​​​​​​​ (V2G) Pole saadaval
Maksimaalne vahelduvvoolu laadimisvõimsus 11 kW Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus 149 kW
 

Teave vahelduvvoolu laadimismeetodite kohta

Laadimise tüüpe Source: EV-database.org

Ühenduse tüüp

Pordi asukoht

Laadimisevõimsus

Laadimise aeg

Laadimise kiirus

Pistikupesa

Type 2 Vasakul pool - taga 2.3 kW 38 tundi 30 minutit 9 km/h

1-faasi 16A

3.7 kW 24 tundi 15 km/h

1-faasi 32A

7.4 kW 12 tundi 29 km/h

3-faasi 16A

11 kW*

8 tundi 15 minutit

42 km/h

3-faasi 32A

22 kW** 8 tundi 15 minutit 42 km/h

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee lehelt: ABB Terra, 11 kW Reminder: the charger is a serious consumer of electricity – make sure the housing is suitable for charging. If necessary, apply for a consultation!

**Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org

Ühenduse tüüp

Pordi asukoht

Laadimise võimsusr Maximum power provided by charge point. Keskmine võimsus Average power provided by charge point over a session from 10% to 80%. Aeg Time needed to charge from 10% to 80%. Laadimise kiirus Average charging speed over a session from 10% to 80%.
50 kW DC CCS Vasakul pool - taga 50 kW 49 kW 1 tundi 8 minutit 210 km/h
150 kW DC 149 kW 108 kW 31 minutit 470 km/h

Elektrum Drive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused

Parameetrid 50kW DC laadimine The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 50 kW DC charging station in Jūrmala, 4 Jomas Street. The calculations assume an average consumption of 19.5 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 230 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 45 kW
Aeg 100 km laadimiseks 26 minutit
Laadimisaeg (5->50%) 49 minutit
Laadimisaeg (5->70%) 1 tundi 12 minutit
Laadimisaeg (5->80%) 1 tundi 23 minutit
Laadimisaeg (5->90%) 1 tundi 45 minutit
Laadimisaeg (5->95%) 2 tundi 1 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõitude kaart

Elektriautode võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse konkreetse elektriauto mudeli WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standardandmeid. WLTP standard on välja töötatud ülemaailmselt kogutud sõiduandmete põhjal ja hõlmab sõidusituatsioone nii linnaliikluses kui ka maanteel. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektriauto mudelist ja selle konfiguratsioonist, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric (2021)

  • 84 km rohkem ulatust
  • 3s aeglasem kiirendus
  • 30% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 106 km rohkem ulatust
  • 3.6s aeglasem kiirendus
  • 19% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 28 km väiksem ulatust
  • 1.2s aeglasem kiirendus
  • 2% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.5 GTX

  • 80 km rohkem ulatust
  • 1.4s aeglasem kiirendus
  • 15% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Audi e-tron GT quattro

  • 87 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 7% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID. Buzz

  • 10 km rohkem ulatust
  • 5.3s aeglasem kiirendus
  • Sarnane energiatarbimine

Näita rohkem

BMW iX3

  • 53 km rohkem ulatust
  • 1.9s aeglasem kiirendus
  • 13% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-Rifter Standard

  • 131 km väiksem ulatust
  • 6.8s aeglasem kiirendus
  • 11% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 66 km väiksem ulatust
  • 3.2s aeglasem kiirendus
  • 28% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • 63 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 4% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.3 Pro (2021-2022)

  • 14 km rohkem ulatust
  • 4.7s aeglasem kiirendus
  • 26% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Mokka-e

  • 82 km väiksem ulatust
  • 4.1s aeglasem kiirendus
  • 24% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 53 km väiksem ulatust
  • 4.8s aeglasem kiirendus
  • 31% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • 188 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 3% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ 5 Long Range

  • 51 km rohkem ulatust
  • 2.5s aeglasem kiirendus
  • 18% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Fiat 500e

  • 88 km väiksem ulatust
  • 4.1s aeglasem kiirendus
  • 36% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ Electric

  • 89 km väiksem ulatust
  • 4.8s aeglasem kiirendus
  • 35% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-2008 SUV

  • 82 km väiksem ulatust
  • 3.6s aeglasem kiirendus
  • 24% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 66 km väiksem ulatust
  • 3.2s aeglasem kiirendus
  • 28% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 15 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 4% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW i3 120 Ah

  • 92 km väiksem ulatust
  • 2.4s aeglasem kiirendus
  • 35% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Renault ZOE E-Tech

  • 5 km väiksem ulatust
  • 6.5s aeglasem kiirendus
  • 30% väiksem energiakulu

Näita rohkem

KIA e-Niro

  • 55 km rohkem ulatust
  • 3.1s aeglasem kiirendus
  • 59% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford Mustang Mach-E ER AWD

  • 150 km rohkem ulatust
  • 0.9s aeglasem kiirendus
  • 12% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • 38 km väiksem ulatust
  • 7.2s aeglasem kiirendus
  • 32% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Ariya

  • 75 km väiksem ulatust
  • 2.7s aeglasem kiirendus
  • 43% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi Q4 e-tron 35

  • 94 km väiksem ulatust
  • 4.1s aeglasem kiirendus
  • 10% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-Expert VAN

  • 73 km väiksem ulatust
  • 9.4s aeglasem kiirendus
  • 11% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Škoda Enyaq iV 80

  • 110 km rohkem ulatust
  • 3.7s aeglasem kiirendus
  • 20% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mazda MX-30

  • 200 km väiksem ulatust
  • 4.8s aeglasem kiirendus
  • 20% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Lexus UX 300e

  • 95 km väiksem ulatust
  • 2.6s aeglasem kiirendus
  • 21% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford E-Transit VAN

  • 155 km väiksem ulatust
  • 1.5s aeglasem kiirendus
  • 72% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Cupra Born

  • 42 km väiksem ulatust
  • 2.4s aeglasem kiirendus
  • 14% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • 131 km väiksem ulatust
  • 6.3s aeglasem kiirendus
  • 11% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 130 km väiksem ulatust
  • 3s aeglasem kiirendus
  • 27% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Vairāk sadaļu