ZOE E-Tech

Tagasi

Aku mahutavus: 54.7kWh

Renault ZOE E-Tech

Tagasi

Aku mahutavus: 54.7 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 52.0 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 395 13 100
Laadimisvõimsus: 22 kW AC
230
Kiirlaadimine Võimsus (max): 46 kW DC
Elektrum 389
Kombineeritud (suvi)
13
Kombineeritud (suvi)
171
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
321
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 50 kW alalisvoolu laadimisjaamas

 

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp Luukpära Kiirendus 0-100 km/h 11.4 sec
Istmeid 3 Makimaalne kiirus 135 km/h
Pikkus 4087 mm Maksimaalne võimsus 80 kW (109 PS)
Laius 1787 mm Kogu pöördemoment 225 Nm
Laius peeglitega 1945 mm Tühimass (EU) 1577 kg
Pikkus 1562 mm Sõiduki täismass (GVWR) 1988 kg
Veokonks Ei Kaubamaht 338 L
Katuse reelingud Ei Maksimaalne kaubamaht 1225 L

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit olenevalt aastaajast ja režiimist on 220 – 475 km

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 310 - 475 - -
Maantee 220 - 285 - -
Kombineeritud 265 - 365 389 Test data
Date: 13.07.2021.
Temperature: 28-30 ◦C
Climate: Clear, dry
Average consumption: 12.6 kWh/100km
290 Test data
Date: 01.03.2022.
Temperature: 5 ◦C
Climate: Clear, dry
Average consumption: 15.3 kWh/100km

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt registreeritud maksimaalne läbisõit testsõidul ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ja talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiakulu olenevalt aastaajast ja režiimist on vahemikus 10.9 – 23.6 kWh/100 km

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 10.9 - 16.8 13.5 Test data
Date: 12.07.2021.
Temperature: 28-30 ◦C
Climate: Clear, dry
15.5  Test data
Date: 02.03.2022.
Temperature: 2 ◦C
Climate: Clear, dry
Maantee 18.2 - 23.6 15.3 Test data
Date: 14.07.2021.
Temperature: 22-25 ◦C
Climate: Cloudy, dry 
18.7  Test data
Date: 03.03.2022.
Temperature: 5 ◦C
Climate: Clear, dry
 
Kombineeritud 14.2 - 19.6 11.6 Test data
Date: 13.07.2021.
Temperature: 28-30 ◦C
Climate: Clear, dry
15.0  Test data
Date: 01.03.2022.
Temperature: 5 ◦C
Climate: Clear, dry
 

Keskmine energiatarbimine püsikiirusel  Length of the test distance: 5 kmLength of test distance: 5 km

Kiirus, km/h

Elektrum suve test, kWh/100km

Elektrum talve test, kWh/100km
50 8.6 11.0
70 11.3 13.4
90 15.1 18.3

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt testisõidul elektrisõiduki pardaarvutisse jäädvustatud energiakulu ECO-režiimis sõites ja suvehooajal konditsioneeri ning talvehooajal kütet kasutades. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Maksimaalne aku mahutavus

54.7 kWh

Kasutatav aku mahutavus

52.0 kWh

Aku tüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 400 V
Akuelemendite arv 192 Kahesuunaline laadimine (V2L) Pole saadaval
Nominaalne pinge 350 V Kahesuunaline laadimine (V2H) Pole saadaval

Seadistus

96s2p Kahesuunaline laadimine (V2G) Pole saadaval
Maksimaalne vahelduvvoolu laadimisvõimsus 22 kW Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus 46 kW
 

Teave vahelduvvoolu (AC) laadimistüüpide kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Laadimisport Pordi asukoht Max võimsus Aeg Kiirus
Seinapistik Type 2 Ees - keskel 2.3 kW 26 tundi 45 minutit 12 km/h

1-faasi 16A

3.7 kW 16 tundi 45 minutit 19 km/h

1-faasi 32A

7.4 kW 8 tundi 30 minutit 37 km/h

3-faasi 16A

11 kW

5 tundi 45 minutit

55 km/h

3-faasi 32A

22 kW* 3 tundi 100 km/h

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadija Elektrum.ee: ABB Terra, 22 kW Reminder: the charger is a serious consumer of electricity – make sure the housing is suitable for charging. If necessary, apply for a consultation!

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimispunkt Source: EV-database.org Laadimisport Pordi asukoht Max võimsus Maximum power provided by charge point. Keskmine võimsus Average power provided by charge point over a session from 10% to 80%. Aeg Time needed to charge from 10% to 80%. Laadimise kiirus Average charging speed over a session from 10% to 80%.
50 kW DC CCS Ees - keskel 46 kW 41 kW 56 minutit 230 km/h
175 kW DC 46 kW 41 kW 56 minutit 430 km/h

Elektrum Drive alalisvoolu (DC) laadimise test:

Parameetrid 50kW DC laadimine The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 50 kW DC charging station in Jūrmala, 4 Jomas Street. The calculations assume an average consumption of 12.6 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 321 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 38 kW
Laadimise aeg kuni 100 km 19 minutit
Laadimise aeg (5->50%) 34 minutit
Laadimise aeg (5->70%) 51 minutit
Laadimise aeg (5->80%) 1 tundi
Laadimise aeg (5->90%) 1 tundi 12 minutit
Laadimise aeg (5->95%) 1 tundi 18 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektrisõiduki sisseehitatud aku spetsifikatsioonidest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Proovisõidu marsruutide kaart

Elektrisõidukite võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse elektrisõiduki konkreetse mudeli WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure) standardandmeid. WLTP standard põhineb ülemaailmsetel sõiduandmetel ja hõlmab sõiduolukordi nii linna- kui maanteeliikluses. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektrisõiduki mudelist ja selle varustusest, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric (2021)

  • 89 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • Sarnane energiatarbimine

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 111 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 15% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 23 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 45% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.5 GTX

  • 85 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 21% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi e-tron GT quattro

  • 92 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 33% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID. Buzz

  • 15 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 42% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX3

  • 58 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 23% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Rifter Standard

  • 126 km väiksem ulatust
  • 0.3s aeglasem kiirendus
  • 27% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 61 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 2% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • 68 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 48% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.3 Pro (2021-2022)

  • 19 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 6% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Opel Mokka-e

  • 77 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 8% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 48 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 2% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • 193 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 39% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Hyundai IONIQ 5 Long Range

  • 56 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 17% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Fiat 500e

  • 83 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 9% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ Electric

  • 84 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 7% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-2008 SUV

  • 77 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 8% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 61 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 2% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 20 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 37% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW i3 120 Ah

  • 87 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 7% väiksem energiakulu

Näita rohkem

KIA e-Niro

  • 60 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 41% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford Mustang Mach-E ER AWD

  • 155 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 25% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • 33 km väiksem ulatust
  • 0.7s aeglasem kiirendus
  • 89% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Ariya

  • 70 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 103% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi Q4 e-tron 35

  • 89 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 29% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Expert VAN

  • 68 km väiksem ulatust
  • 2.9s aeglasem kiirendus
  • 58% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Škoda Enyaq iV 80

  • 115 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 14% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mazda MX-30

  • 195 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 14% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Lexus UX 300e

  • 90 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 12% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Ford E-Transit VAN

  • 150 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 145% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • 5 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 42% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Cupra Born

  • 37 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 23% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • 126 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 27% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 125 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 4% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Vairāk sadaļu